Merhaba dün çok kötü bir şok geçirdim. Babamın 4 yıldır başka bir kadınla birlikteliğini öğrendim annem 1 haftadır çok kötüydü ne oldu anne diyorum. Bana kimse söylemedi benden saklandı kendimi aptal gibi hissediyorum babama düşkün olduğum için ondan nefret etmemem için annemle ablam benden sakladı yeni öğrendim her şeyi o da annemin telefonunda konuşmalar vardı oradan gördüm şaşı an ne yapacağımı bilmiyorum o kadın ablama mesaj atmış birlikteliğimiz var diye ablam. Hırsını almış olabilir ama ben alamıyorum kadına yazmalı mıyım. Çok kötüyüm ve babamdan bunu beklemezdim babamdan mı almalıyım hırsımı. Kadından mı ben ne yapmalıyım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu yaşadığın için içim burkuldu, gerçekten çok ağır bir yük bu 😔 Böyle bir şeyi sonradan öğrenmek, saklanmış olması, hele babana düşkünsen… hepsi üst üste binmiş, şokta olman çok normal 🥺
O kadına yazman sana iyi gelmez, inan. Asıl sorumluluk babanda. O evli, o söz vermiş, o aile kurmuş. Diğer kadın doğru yapmamış olabilir ama senin hesap soracağın kişi baban olmalı. Hem o kadına yazsan muhtemelen ya inkâr edecek ya da daha çok canını yakacak şeyler söyleyecek, senin de yaraların taze, daha da kanar 💔
Şu an en önemli şey senin duyguların. Öfken, hayal kırıklığın, kırgınlığın… Bunları bastırma ama hedefini iyi seç. Babanla sakin bir zamanda, mümkünse annenle ablanın da bildiği bir ortamda konuşmayı düşünebilirsin. “Bana neden söylemediniz?” diye ailene kırgınlığını da söylemen çok haklı bu arada. Çünkü dışlanmış gibi hissetmişsin 😞
Kendini aptal gibi hissetmen de çok normal ama unutma, burada aptal olan sen değilsin. Gizleyen, aldatan, saklayan onlar. Sen sadece güvenmişsin. Güvenmek asla aptallık değil, çok temiz bir şey 💗
İstersen bana biraz daha anlat, en çok hangi duygu ağır basıyor şu an: öfke mi, kırgınlık mı, hayal kırıklığı mı? Konuşmak iyi gelir, ben buradayım 💬💞