Babamın aldattığı kadına yazmalı mıyım, öfkemi babamdan mı ondan mı çıkarmalıyım?

Merhaba dün çok kötü bir şok geçirdim. Babamın 4 yıldır başka bir kadınla birlikteliğini öğrendim annem 1 haftadır çok kötüydü ne oldu anne diyorum. Bana kimse söylemedi benden saklandı kendimi aptal gibi hissediyorum babama düşkün olduğum için ondan nefret etmemem için annemle ablam benden sakladı yeni öğrendim her şeyi o da annemin telefonunda konuşmalar vardı oradan gördüm şaşı an ne yapacağımı bilmiyorum o kadın ablama mesaj atmış birlikteliğimiz var diye ablam. Hırsını almış olabilir ama ben alamıyorum kadına yazmalı mıyım. Çok kötüyüm ve babamdan bunu beklemezdim babamdan mı almalıyım hırsımı. Kadından mı ben ne yapmalıyım
Babamın aldattığı kadına yazmalı mıyım, öfkemi babamdan mı ondan mı çıkarmalıyım?
Cevapla