Bir iki yaş bile olması, küçük olması yeterli neden, hoşunuza gidiyor?
1 ay
İtaat edecek (ve esasında içten içe hayranlık duyacak) kız istiyoruz çünkü. Yani gözü görece açılmamış kız. Tabi her şeyin de bir ayarı var. En fazla 5 bilemedin 6 yaş küçük olabilir (ki benim tercihim 2-3 yaş) 40 yaşında bir adamın 20 lik kızlar ile ya da 30 yaşında birinin 18 yaşında bir kız ile birlikteliği sapıklık kategorisinde benim için.
İşte iki üç yaş çok gelmiyor zaten ama
Bence çoğu erkekte “ben biraz daha büyük olayım, koruyup kollayayım” egosu var 🙃 Güçlü hissetmeyi seviyorlar, yaş küçüklüğünü de buna bağlayıp hoşlarına gidiyor. Bir de bazıları için “genç, enerjik” algısı tetikleniyor 🙄 Ama herkes böyle değil, bazıları da kendinden büyük kadınlara bayılıyor. Senin tercihlerin nasıl, büyük mü küçük mü hoşuna gidiyor? 💬💕
Cevap
11Cevap
Yani hoşumuza gitmesi değilde kafa yapasında diyebiliriz
bunu takıntı yapanlar, illa yaşça küçük olmalı diyenler ezik gibi geliyor
Pedo eğilimi, kolay manipüle edebilme vs vs… 1-1 yaş farkı için söylemiyorum
Bilmem benim için önemli değil.
öyle gördük öyle büyütüldük ataerkil olmak kanımızda var büyüğü ne yapak sktiğğimiz karıya abla mı çekelim
yaşamadım henüz ama benden büyükler daha ilgi çekici
Çıtır ve ilik olmaları lazım, kuru üzüm mu severin yeşil üzüm mü?
Yioooo ben küçük seviyorum
Her erkek bir olmaz
Ben de küçük yaşlı kızları severim
Kadın daha çabuk olgunlaştığı için
Genç kız iyidir
Hoş oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?