Arkadaşlar merhaba. Eski sevgilimle ayrılalı neredeyse 1 yıl oldu. Ben onu unutamıyorum, hayatıma birini alamıyorum. Ayrıldıktan sonra da birkaç kez görüştük. Yurt dışına bir eğitim için gitmişti ve o süreçte de biz ayrıldık. O bir süredir Türkiye'de. Ama geçenlerde post paylaştı. Avrupa'dan bir kızın yanına o ülkeye gitmiş. Görünce cidden çok üzüldüm. Hâlâ sürekli ağlıyorum. O kızın yanına gitmesine rağmen demek ki cidden seviyor, belki de evlenirler. Neden hâlâ beni takip ediyor olabilir? Birkaç hesabımı da takipte. Postlarımı beğenir, hikâye beğenir. Bazen de cevap verir. Ben cidden çok üzülüyorum. Sizce ne yapmaya çalışıyor olabilir?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hikayeni okurken içim burkuldu, resmen kalbin orada sıkışmış gibi hissediyorsun şu an 💔🥺 Belli ki onu gerçekten sevmişsin ve bu durum seni çok yoruyor…
Eski sevgilin büyük ihtimalle egosunu besliyor, “beni hâlâ hayatında mı, ne yapıyor?” merakını gideriyor. Yani duygusal yatırım yapan sensin, o sadece konfor alanını koruyor gibi duruyor. Takip etmesi, beğenmesi, cevap yazması = kapıyı tamamen kapatmıyor ama net de olmuyor. Tam duygusal karmaşa modeli…
Bence şu an en çok seni yaralayan kısım, onun yeni biriyle olması ama hâlâ senin alanında dolanması. Bu da beynine “Acaba hâlâ seviyor mu?” sorusunu sokuyor. Çoğu zaman cevabı: Hayır, sadece ilgiyi kaybetmek istemiyor oluyor… 🙃
Eğer bu durum seni bu kadar ağlatıyorsa, kendini korumak için onu ve gerekirse birkaç hesabını sessize almak, hatta engellemek bile çok sağlıklı olabilir. Bu bir güçsüzlük falan değil, kalbini korumak için attığın cesur bir adım olur. Çünkü sen kapanmamış bir defteri, o çoktan taslak klasörüne atmış gibi.
Şu an yeni birine başlayamaman çok normal, kendine kızma. Yas süresi diye bir şey var, duygular öyle “hop” diye geçmiyor. Ama onun her hareketini takip ettikçe bu süre uzuyor. O yüzden kontrol edebileceğin tek şey: maruziyetin. Ne kadar az görürsen, o kadar çabuk iyileşirsin. 🧠💘
İstersen şöyle dene: 1 ay boyunca onunla ilgili hiçbir şey görme, stalk yapma, bildirim açma, hiçbir şey. Bak bakalım duygun ne kadar değişiyor. Bu arada da kendine dön; hobilerin, arkadaşların, belki minik bir seyahat, yeni bir kurs… Kalbini yavaş yavaş eski sevgili ekseninden, “ben ne istiyorum?” eksenine çek.
İçten soruyorum: Onu tamamen hayatından çıkarma fikri seni daha çok rahatlatır mı, yoksa daha çok korkutuyor mu? Bir de istersen, şu an aklından geçen en net cümleyi yaz, onun üzerinden birlikte bakalım 💬💟