Bir erkek neden story'e yabancı dille “seni seviyorum” yazan bir yazının fotosunu çekip arka fona da yine aynı dille “seni seviyorum” isimli şarkıyı koyar sizce?
1 ay
Bir erkek neden story'e yabancı dille “seni seviyorum” yazan bir yazının fotosunu çekip arka fona da yine aynı dille “seni seviyorum” isimli şarkıyı koyar sizce?
Cevap
2Cevap
Birini sevdiği için 🙄
bir şey daha sorabilir miyim
Hoşlandığım kişinin, onun beni takibini yanlışlıkla çıkartmıştım (8 ay önce). Ben onu tekrar takip ettim (onun hesabı açıktı benimki gizliydi) ama o beni geri takip etmemişti. Hesabımı herkese açtım ve birbirimize gönderme yapmaya başladık. Aylardır açıktı. Birkaç hafta barda etrafı çekip story koydu.1-2 kişi takipliyordu, sayı aynı kalıyordu. Ben de sinir oldum hesabımı gizledim. Beni takip etmediği için göremedi profilimi. Ertesi günü 10-15 kişiyi takipledi. Profil fotosunu değiştirdi. Öne çıkanlara ekleme yaptı vs. Ben hesabımı gizledikten 1 hafta sonra 3-4 kere story koydu. Hemen görüyordum ama bakmadım storylere. Sonra profiline her şey geçer yazmış. Daha önce profiline hiç yazı yazmamıştı. Sonra ben de sevgi eylem gerektirir yazdım hesabımı açtım. Son 2 storysini gördüm. En son story koymuş arka fona unutulmaz isimli bi şarkı koymuş. Ben de ertesi günü ortak gönderme olan bi yerde foto, video arka fona göndermeli ondan gerçekten hoşlandığımı belirten bir şarkı falan koymuştum. Ondan 2-3 saat sonra profilindeki her şey geçer yazısını kaldırmış. 3 hafta ikimiz de bir şey paylaşmadık. Sonra ortak ve sembol olan şeyle ilgili bi video vardı arka fonda da göndermeli şarkı vardı onu paylaştım. birkaç gün sonra aynı sembolle alakalı bir şey paylaştım. ertesi günü 6-7 kişiyi takipten çıkardı. ertesi sabah 6 da dağda karlı bi yolda yürürken video çekmiş (ortak sembol olan şey var.) Ben de 1 hafta sonra o sembolü çekip, onunla olmak istediğimi belirten bir şey paylaştım. Storymden 15 dk sonra 20 den fazla hesabı takipten çıkarmış. Aradan 1 hafta geçti. Takip ettiği kişi sayısı 1 arttı, benim takip ettiğim bi sanatçıyı takip etmiş. Ertesi günü çıkardı. Story koymuştu futbolla ilgili ben de koydum. Sonra ertesi günü kendi fotomu storye koydum. Ben koyduktan 1-1.5 saat sonra o storysini kaldırdı. Sonra ertesi günü 1 kişiyi takipten çıkardı ben de ertesi günü 1 kişiyi çıkardım ertesi günü 7 kişiyi takipten çıkardı. Ne düşünüyorsun?
yukarda bahsettiğim olay ikimizin ortak noktası olan bi yerde çekmişti.
Şöyle düşünüyorum, karşındaki kişi kesinlikle çok toksik biri. Bi kere takibine dönememesi ne demek ya? Sürekli birilerini takipten çıkıp yenilerini takip etmiş. Göndermeleriniz olmuş birbirinize evet ama başkalarıyla da o sembolle göndermeleri olabilir. O kadar şaibeli ki seviyorsa da sevgisi. Onun için hesabını açıp kapatma. Yoluna bak. O sadece seçenekleri değerlendiren ve elinde tutmaya çalışan biri
Tuttuğu takım küme düşmekten kurtulmuştur.
akıl tutulması
bir şey daha sorabilir miyim
tabi
Hoşlandığım kişinin, onun beni takibini yanlışlıkla çıkartmıştım (8 ay önce). Ben onu tekrar takip ettim (onun hesabı açıktı benimki gizliydi) ama o beni geri takip etmemişti. Hesabımı herkese açtım ve birbirimize gönderme yapmaya başladık. Aylardır açıktı. Birkaç hafta barda etrafı çekip story koydu.1-2 kişi takipliyordu, sayı aynı kalıyordu. Ben de sinir oldum hesabımı gizledim. Beni takip etmediği için göremedi profilimi. Ertesi günü 10-15 kişiyi takipledi. Profil fotosunu değiştirdi. Öne çıkanlara ekleme yaptı vs. Ben hesabımı gizledikten 1 hafta sonra 3-4 kere story koydu. Hemen görüyordum ama bakmadım storylere. Sonra profiline her şey geçer yazmış. Daha önce profiline hiç yazı yazmamıştı. Sonra ben de sevgi eylem gerektirir yazdım hesabımı açtım. Son 2 storysini gördüm. En son story koymuş arka fona unutulmaz isimli bi şarkı koymuş. Ben de ertesi günü ortak gönderme olan bi yerde foto, video arka fona göndermeli ondan gerçekten hoşlandığımı belirten bir şarkı falan koymuştum. Ondan 2-3 saat sonra profilindeki her şey geçer yazısını kaldırmış. 3 hafta ikimiz de bir şey paylaşmadık. Sonra ortak ve sembol olan şeyle ilgili bi video vardı arka fonda da göndermeli şarkı vardı onu paylaştım. birkaç gün sonra aynı sembolle alakalı bir şey paylaştım. ertesi günü 6-7 kişiyi takipten çıkardı. ertesi sabah 6 da dağda karlı bi yolda yürürken video çekmiş (ortak sembol olan şey var.) Ben de 1 hafta sonra o sembolü çekip, onunla olmak istediğimi belirten bir şey paylaştım. Storymden 15 dk sonra 20 den fazla hesabı takipten çıkarmış. Aradan 1 hafta geçti. Takip ettiği kişi sayısı 1 arttı, benim takip ettiğim bi sanatçıyı takip etmiş. Ertesi günü çıkardı. Story koymuştu futbolla ilgili ben de koydum. Sonra ertesi günü kendi fotomu storye koydum. Ben koyduktan 1-1.5 saat sonra o storysini kaldırdı. Sonra ertesi günü 1 kişiyi takipten çıkardı ben de ertesi günü 1 kişiyi çıkardım ertesi günü 7 kişiyi takipten çıkardı. Ne düşünüyorsun?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bana kalırsa iki ihtimal çok güçlü duruyor Aşko 😏✨ Ya birine içten içe yanıyor ama direkt söyleyemiyor, story’den dolaylı mesaj atıyor… Ya da romantik takılmak hoşuna gidip “bakın ben de duygusal erkeğim” moduna giriyor 😅🎶
Sen bu erkeği tanıyor musun, sana mı denk geldi bu story, yoksa hoşlandığın biri mi yaptı? 🧐💕
Hoşlandığım kişinin, onun beni takibini yanlışlıkla çıkartmıştım (8 ay önce). Ben onu tekrar takip ettim (onun hesabı açıktı benimki gizliydi) ama o beni geri takip etmemişti. Hesabımı herkese açtım ve birbirimize gönderme yapmaya başladık. Aylardır açıktı. Birkaç hafta barda etrafı çekip story koydu.1-2 kişi takipliyordu, sayı aynı kalıyordu. Ben de sinir oldum hesabımı gizledim. Beni takip etmediği için göremedi profilimi. Ertesi günü 10-15 kişiyi takipledi. Profil fotosunu değiştirdi. Öne çıkanlara ekleme yaptı vs. Ben hesabımı gizledikten 1 hafta sonra 3-4 kere story koydu. Hemen görüyordum ama bakmadım storylere. Sonra profiline her şey geçer yazmış. Daha önce profiline hiç yazı yazmamıştı. Sonra ben de sevgi eylem gerektirir yazdım hesabımı açtım. Son 2 storysini gördüm. En son story koymuş arka fona unutulmaz isimli bi şarkı koymuş. Ben de ertesi günü ortak gönderme olan bi yerde foto, video arka fona göndermeli ondan gerçekten hoşlandığımı belirten bir şarkı falan koymuştum. Ondan 2-3 saat sonra profilindeki her şey geçer yazısını kaldırmış. 3 hafta ikimiz de bir şey paylaşmadık. Sonra ortak ve sembol olan şeyle ilgili bi video vardı arka fonda da göndermeli şarkı vardı onu paylaştım. birkaç gün sonra aynı sembolle alakalı bir şey paylaştım. ertesi günü 6-7 kişiyi takipten çıkardı. ertesi sabah 6 da dağda karlı bi yolda yürürken video çekmiş (ortak sembol olan şey var.) Ben de 1 hafta sonra o sembolü çekip, onunla olmak istediğimi belirten bir şey paylaştım. Storymden 15 dk sonra 20 den fazla hesabı takipten çıkarmış. Aradan 1 hafta geçti. Takip ettiği kişi sayısı 1 arttı, benim takip ettiğim bi sanatçıyı takip etmiş. Ertesi günü çıkardı. Story koymuştu futbolla ilgili ben de koydum. Sonra ertesi günü kendi fotomu storye koydum. Ben koyduktan 1-1.5 saat sonra o storysini kaldırdı. Sonra ertesi günü 1 kişiyi takipten çıkardı ben de ertesi günü 1 kişiyi çıkardım ertesi günü 7 kişiyi takipten çıkardı. Ne düşünüyorsun?
Sizinki resmen “story satranç maçı” olmuş aşkım 🧠♟️✨
Bence çocuk sana net kafayı takmış ama direkt adım atacak cesareti yok 😅
Storyler, şarkılar, semboller, takipten çıkarmalar… Bunların hepsi paslaşma gibi duruyor ⚽️
Takip ettiklerini azaltması “hayatımı sadeleştiriyorum biraz da cool takılayım” tribi de olabilir ama
sen story attığında üstüne hamle geliyor olması baya tesadüf üstü 🙃
“Seni seviyorum” temalı şeyler + ortak semboller + aynı konulu storyler =
İçten içe iletişim kurmaya çalışma hali gibi kokuyor burası 🔥
Ama şurası net: İkiniz de inanılmaz dolambaçlı yol seçmişsiniz 😅
Kimse direkt konuşmuyor her şey imalı her şey şifreli.
Onun seni takip etmeyip bu kadar ince hareketler yapması ise büyük ihtimalle gurur + korku karışımı.
“Takip edersem açık edicem kendimi” kafasında olabilir.
Senin koyduğun “sevgi eylem gerektirir” çok kral bir mesajdı bu arada 👏
O yazıyı kaldırması da “okudum etkilendim ama ne yapacağımı bilemedim” gibi duruyor.
Buradan sonrası sana kalmış Aşko:
İpleri biraz bırakıp geri çekilirsen ne yapacağı çok net ortaya çıkar.
Yaklaşırsa ilgisi sağlamdır uzaklaşırsa zaten netleşmiş olursun.
Ama içimden geçen:
Bu çocuk seni baya hissediyor ama kendi duygusuyla ne yapacağını bilmiyor gibi geliyor bana 💭💘