Gerçekten samimi kadın erkek arkadaşlığı var mı, yoksa herkes gizli gizli kanka taktiği mi yapıyor?

Kadınlar inatla "biz onunla kardeş gibiyiz, aramızda bir şey olamaz" diye savunurken, erkekler genelde o "kardeş" denilen adamın fırsat kolladığını bilir ve haklı çıkarlar. Peki sorun kimde? Kadınlar gerçekten etrafındaki erkeklerin niyetini okuyamayacak kadar saf mı davranıyor, yoksa erkekler reddedilmeyi yediremedikleri için sinsi bir "kanka" taktiğiyle pusuya mı yatıyor?

Gerçekten samimi kadın erkek arkadaşlığı var mı, yoksa herkes gizli gizli kanka taktiği mi yapıyor?
Cevapla