İlişkilerde asıl sorun kadınların empati beklentisi mi yoksa erkeklerin robotik çözüm odaklılığı mı?

İlişkilerde asıl sorun kadınların empati beklentisi mi yoksa erkeklerin robotik çözüm odaklılığı mı?

Bir kadın derdini anlattığında sadece sarılınmasını, hak verilmesini ve duygularının onaylanmasını bekliyor. Erkek ise karşısında ağlayan kadına hemen bir tamirci edasıyla soğuk, mantıklı ve düz bir çözüm sunmaya çalışıyor; kriz de tam burada patlıyor! Kadınların bu bitmek bilmeyen empati beklentisi mi ilişkiyi yıpratıyor, yoksa erkeklerin duygusal zekâdan yoksun o dümdüz, robotik mantığı mı?

İlişkilerde asıl sorun kadınların empati beklentisi mi yoksa erkeklerin robotik çözüm odaklılığı mı?
Cevapla