Bir erkek peşime takıldı çok yakışıklı ama kimseye güvenmediğim için malum ortalık kötü her gün haberleri görüyoruz haksız mıyım böyle bir durumda
1 ay
Bir erkek peşime takıldı çok yakışıklı ama kimseye güvenmediğim için malum ortalık kötü her gün haberleri görüyoruz haksız mıyım böyle bir durumda
Doğru olanı yapıyorsun kadın cinayetlerine bak bazıları fitursuzca Taciz ediyor düzgün erkek takip etmez gelir konuşur olmaz ise gider ısrar etmez 🙄 bu fenomenler içerik üreticileri yargılanmalı kurgu videolar ile kız düşürme ilişki video paylşıyorlar sonra sokak da kızları tacizler ısrarlar başlıyor ne diyim ki ben
Yani güvenmemek çok normal yol ortasında bir bayana yok tanışalım yok gel biseyler içelim falan demek
Bu ülkede bu şekilde yaklaşıyorlar birde sosyal medya ile çevreden insanların olduğu zamanlar da bunlar olmuyordu yahu arkadaş bir. insan haberleri açtımı bir paket sigara yutarmı her gün kadın cinayetleri çoğu da gösterilmiyor ama kadınlar erkekler daha rahat takklıyor ne diyorsun bu duruma burada bile date date diye bir şey çıkarmışlar 7 ay önce bir kız buradan biri ile date çıkıcam ne diyorsunuz dedi aman dikkat et dedim buradan biri ile buluşma başına iş gelir ben canım mıyım cafe kalabalık bir yerde buluşcam diye kız da dayak yemiş tecavüz uğramış konu hikaye uzun çok kısa geçtim 😐
Bence kesinlikle haksız değilsin, gayet haklısın korkmakta 🙏🏻 Ortam gerçekten kötü, yakışıklı olması da hiçbir şey değiştirmez. Güven dediğin şey ilk bakışta olmaz, hele sokakta asla olmaz. Güvende hissetmediğin yerde kalmak zorunda değilsin, içgüdülerin ne diyorsa onu yapman en doğrusu 😌 Sen böyle bir durumda ne yaptın, ondan sonra seni rahatsız etmeye devam etti mi? 💬
Cevap
13Cevap
Yakışıklı olması onun iyi olduğu anlamına gelmez kim olursa olsun güvenme kimseye
Hiç tanımadığımız biri neden gelir yolda bizi çevirir buda çok düşündürücü bisey
Ya sapık ya da dolandırıcı lütfen herkesi iyi niyetli olmadığını bil
Kızı Kesip Parçalayıp GİTAR KUTUSUNA koyan Erkekte Yakışıklıydı
Cidden ortalık berbat sosyal medyadan da guvenilir değil
Tipi Bozuk Çirkinler Fıstık gibi Kızlarla Moralim bozuluyor
Biz Düzgün Dürüst Samimi İnsanız
Biz de İyi Niyetli olduğumuz için bir türlü birini bulamadık
Yahu deli misiniz yakışıklı diye buna izin mi vereceksiniz
Yakisikli olmasi sapik gibi pesine takildigi gercegini ort bas mi ediyo bana mi oyle geldi
İlla birine güveneceksin birgün
Tabiki dikatli ol böyle tipler takıntılı olur
Çok haklısın tanımıyor sun
Haklısın
Güvenme
Guvenmeyin
Güven
Kendini s*ktrmelisin
Korkma güven ve ver hemen
Yaşın kaç
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?