Kaba saba küfürbaz, bana değersizmişim gibi davranan erkeklerden hoşlanıyorum normal mi
1 ay
Kaba saba küfürbaz, bana değersizmişim gibi davranan erkeklerden hoşlanıyorum normal mi
Duygu0405 sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Bazı kadınlar bunu seviyor, bunu sahiplenme, güç gibi görüyor, kendisine ve etrafına karşı üstün gibi algılıyor... İlk kıpırtıli duyguları karşı cinse karşı bu profilde oluştuysa algı gelisimi buna göre şekillenmiştir.
psikolojin bozuk
Yataktayken küfür hakaret asagilamayi severim de
Onun haricinde kadina hakaret mi edilir hayirdir yani
Sen normal degilsin
mazohistsin tedavi olmazsan köle efendi olayına gider
Ozaman bem senin kaşemini defterini, gelmişini geçmişini... 😅😅
Olabilşr normal bir durum
Sen tam bir cariyesin
Zevkler tartışılmaz
Ucuz muhabbet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?