Halihazırda olan bir ilişkiniz varsa, ilişkinizdeki huzurunuzu hiç sorguladınız mı? Huzursuzluk ilişkiyi bitirme sebebi midir, değil midir sizce? Bence bitirme sebebidir.
1 ay
Halihazırda olan bir ilişkiniz varsa, ilişkinizdeki huzurunuzu hiç sorguladınız mı? Huzursuzluk ilişkiyi bitirme sebebi midir, değil midir sizce? Bence bitirme sebebidir.
İlişkide huzur olmaz. Yalnız olursanız huzurlu olursunuz. Düşünsenize. Tuvaletde bile rahat değilsiniz. Sizi arayan kıs arkadaşınız neden bana haber vermedin. Neden yazmadın diyorsa ve huzurun kaçıyorsa, arkadaşınla maça gittikten sonra bedelini kavga ile ödüyorsan, düşüp kolunu kırdığında tek global sorunun yoldan geçen kızın sana yardım etmesi oluyorsa, gece 12 saat gece vardiyasından çıkıp gündüz ona zaman ayırmadığın için onu ihmal ettiğin için trip atıyorsa... Sizce ilişkide huzur var mı?
İyi de bu bahsettiğin ilişki tipi sağlı değil, toksik ilişki türüdür. Sanırım farkında değilsin ve her ilişkiyi böyle zannediyorsun
Sağlıklı değil, toksik ilişki türünden bahsetmissin
Sağlıklı bir ilişkide gayet huzur olur ve bu dedigin şeyler yaşanmaz
Kesinlikle katılmıyorum. Aksini gördüm ve biliyorum çünkü
Bu tarz paylaşımları gördükçe kendimi bulunmaz nimet sanmaya başlicam neredeyse. Böyle bir ilişkiyi toksik görüp içinde bulunmuyorum çok şükür. Ne ben böyle toksik davranıyorum ne de böyle toksiklik yapanı hayatımda tutuyorum. Beni alan yaşadı o zaman.
Aksi şöyle oluyor... Erkek bir yerden sonra pes ediyor... Ve artık normal olmayan sorgulama ve ya hesap vermeyi ve ya her şeyi danışmayı ve izin almayı normalleşdiriyor... Bir nevi evcil hayvana dönüyor. Normal olmayan şeyleri bile kendini normal olduğuna inandırıyor... itaat et rahat et kafası... Garip bir şekilde bu insan başka normal hayatları düzensin derli toplu olmayan hayat olarak görüyor... İlişki bir erkeği hayatında ne yaparsa yapsın sebeb sonuç bağı olmasına inandırıyor... işten çıkarken canı isteyip yalnız kahve içemez ve ya sahilde tek başına yürüyüş yapamaz...
Bu son söylediğin de tamamen bir toksisite. Anlaşılan normal bir ilişki yaşamamışsın ve yok zannediyorsun. Yaşın da baya var. Senin adına üzüldüm açıkçası.
Genelleme yapan kimi görsem gözümde kalite düşüyor. Üzgünüm ama herkes hakkında genelleme yapan insanlar insan sarrafı değildir. Hatta muhtemelen yeterince insan içine de çıkmıyorsunuz. Gerçekten biraz insan tanımanız gerekiyor
Evet 39 yaşım var ve 5 parmağı geçmeyen kadınlar oldu hayatımda... Ama şu an kadın iş arkadaşı bile istemem... Bunu yalnış anlama... Gerçekten ola bildiğince uzak duruyorum... En son hayatımdakı kadının bir kafı vardı... Ben ne zaman haklı olsam bana sen haklı mı olmak istersin mutlu mu olmak istersin derdi... Ama kendisi haklı olduğunda doğruluk dürüstlük taslardı... Bu kafa yapısı bana göre değil...
Ben de sama diyorum ki yanlış insanları hayatına almışsın. Çifte standart insanlara maruz kalmayı ve hayatında tutmayı tercih etmişsin ama dünya bu 5 insandan ibaret değil. Yalnız kalmak istiyorsan yine kal bu senin tercihin ama her kadının veya her erkeğin aynı olduğunu düşünmek falan bunlar çok saçma genellemeler. Bu genellemeleri yapanlar gerçekten insan tanımıyor. Genelleme yapan insanların fanusta büyüdüğünü düşünüyorum çünkü bu dünyada her türlü insanın her çeşit kombinasyonu vardır
Hayır siz haklısınız :) Fanusunuzda size hayatta başarılar dilerim
Ben sağlıklı bakış açısına sahip insanlarla ilişki düşünürüm. Bu kadar insan tanımayan ve herkesi aynı zanneden kapalı bir zihin yapısıyla tabiki anlaşamam da, iliski de kuramam çok doğal
Haklısınız, sizinle tartışmayacagim diyerek alttan alta benim bilgisiz ve cahil olduğumu ima ettiğin halde ben sana aynı şekilde karşılık verdiğimde nedense buna tepki gösterdin. Senin gibi insanlara bu örnekteki gibi çifte standart deniyor. Bence de sen kimseye ilişki kurmamalısın
Haklı oldugun tek konu yalnız kalmayı tercih etmen. Gerçekten insanlığa karşı büyük bir iyilik yapmayı seçmişsin seni canı gönülden tebrik ediyor, iyi akşamlar diliyorum :)
Bence huzur olmadan sevgi bir yere kadar dayanıyor sadece 🥲 Sevgi çok güçlü ama sürekli gerginlik, tartışma, iç sıkıntısı varsa insan yıpranıyor. Huzuru sorgulaman çok sağlıklı bu arada, kendini ciddiye alıyorsun demek ✨ Benim için de huzursuzluk net bitirme sebebi. Sevgi + huzur birlikte olunca güzel. Senin ilişkin özelinde durum nasıl, daha çok sevgi mi baskın yoksa huzursuzluk mu? 💭💔
Cevap
5Cevap
şart evet
Sevgi gerçekten karın doyurmuyor ve huzur da vermiyor. Sevgi için uygun şartlar şart
Huzur, içinin ve gönlünün rahat olması, güven.. bunlar çok önemli
Birçok şey şart huzurda onlardan biri
Bence de
Huzur yoksa sevgi olmaz
Aslında olur. Ama bir yere kadar sürer
Sevgi huzur önemli birde kafa dengi
Huzur önde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?