Aşırı kıskançlıkla biten uzun ilişki sonrası erkek geri döner mi, barışma şansı var mı?

Bizim iki senelik bir ilişkimiz var. İlişkide devamlı sorun yaşıyorduk çünkü ben aşırı kıskançtım o da bunalıyordu. Geçmişi vb. her şeyi kıskanırdım sonra o da bunalıp ayrılırdı ben de bir iki gün sonra bir daha yapmayacağım derdim barışırdık. 2 3 ayda bir böyle ayrılıyorduk. Artık tahammülü çok azaldı ama bunlar hariç çok güzel vakit geçirdiğimiz eğlendiğimiz ciddi bi ilişkiydi. Tüm arkadaşlarıyla ailesiyle tanışıyordum ve vakit geçiriyorduk devamlı. Artık evlenme muhabbetleri açıyordum devamlı ama o hala kıskançlık ve huzursuzluk yaratma problemlerini çözmedik bunlar çözüldükten sonra olacak şeyler diyordu. Ben üzerine gitmeye devam ettim ufak ufak da olsa her konuda. En son yine evlilik vb. sıkıştırdım dedi ki ayrılalım sonu yok bu ilişkinin ben istemiyorum lütfen ısrar etme. Ama normalde de iki gün öncesine kadar ne istesem yapan 10 dakikalık molasında bile 5 dakika beni arayan bir insan. Biz ayrıldık ama bence bu diğer ayrılıklar gibi değil çünkü gelecek görmüyorum senle olmak istemiyorum kesin bitti uğraşma daha fazla sen de dedi. Sizce döner mi? Ben ne zaman dönersem tamam der? Barışmamızın bir yolu var mı barışır mıyız?

Güncellemeler
1 ay
Dayanamadım aradım açmadı birkaç kere daha aradım açmak istemiyorum yaz dedi ben de yazmadım açınca söyleyeceğim dedim açmadı zaten her yerden engellemiştim yeniden engelledim nolucak asla barışmayacak mıyız lütfen yardım edin
Aşırı kıskançlıkla biten uzun ilişki sonrası erkek geri döner mi, barışma şansı var mı?
Cevapla