Sürekli geri dönen ama netleşmeyen erkek ne istiyor, bu kısır döngüden nasıl çıkılır?

Sürekli dönen ama yazmayan, ilgisiz erkek, sen uzaklaşınca arada kendini gösteren, bu yüzden de hep kendinde eksiklik olduğunu düşündüğün, acaba vazgeçmemeli miyim dediğin ilişkide karşı tarafın amacı ne? Tamam diyelim cepte tutuyor ama benimle barışır barışmaz neden değişiyor? Ben mi sıkıyorum onu? Çok bağlandım, her an aklımda ama gururum, yazamıyorum artık. Yazsa da soğuk cevap vermek istiyorum. Çok konuştum, aynı. Kendimi suçlamadan nasıl kurtulabilirim bu döngüden?
Sürekli geri dönen ama netleşmeyen erkek ne istiyor, bu kısır döngüden nasıl çıkılır?
Cevapla