Her gün işim olmasına rağmen 2 sn de çek at zor değil diye darlıyor atmayınca da küsüyor prenses deyince de küsüyor bunun üstüne sıkıldım yoruldum kızlar ……..😓😓
1 ay
Cevap
16Cevap
Ya sal gitsin. Böyle saçma adamlarla takılıyorsunuz, hem bizim, hem de kendinizin psikolotuyla oynuyorsunuz.
Prenses erkek yordu
Dışardan cok olgun herkesin abi diye hitap ettiği biri 😂
2 3 yıldır tanıyorum çocuğu arkadaşken dünyalar iyisiydi olduktan sonra manyadi kavga ettiğimizde kendine zarar vermeler jiletlemeler flan
Napıcam bilmiyorum valla takıntılı oldu bu intihar bile edebilir …..
İnsanın bi zamanlar sevdiği kişi olunca kıyamıyor ama bagımlılıga dönüştü bizimki. Yani tamamen toksik kendi de bırakmıyor ya ölürüm ya bırakırsın diyor
Haklısın öyle siz siz olun toksiklerden uzak durun😞
İnşallah kanka sana yazabilir miyim fikir almak için
Bu adamlar sise nasıl yaransin. İlgi gösterse sorun göstermese sorun. Bence ondan olur bak. Seviyo demek ki
Aşırıya kaçıyor. Mesela bi elbise denedim elbise üstüme acık oldu fotosunu cekmistim ona atmadım diye küstü özel alana saygısızlık işte
Kusmesi falan sacma tabi ama ilgisiz değil en azından. Bel ki konuşursan kendine biraz çeki düzen verir aşırı ilgi konusunda.
1 yıldır böyle yani biliyorum ilgisizlikten iyidir ama bunun ölçüsünü bilmek de önemli
Eğer 1 yıl boyleyse ve düzelme eğilimi vermediyse sikinti. Başlarda ilgi hos gelir ama bir zaman sonra insanı bunaltir
Aynen öyle iştr birde kendine zarar verme eğilimi var kavga ettiğimizde vs
Hemen koşmaya basla derim
Valla bi türlü bırakmıyor yakayı
İyi değil. İmkanını bulunca ayrılmaya bak. İleri de başını agirtir. Bırakmıyor diye bir şey yok.
Anlik derken ne giydigine bakıyor olabilir onu bu zevkten mahrum bırakma
Ne zevki bi kez görse bile bi kaç kez istiyor gun içinde
Yüzünü mu görmek istiyor
Eevt yüzümü uzakta şu an anlıyorum ama mesela bi elbise denedim açık oldu ona atmak istemedim diye küstü özel alanıma saygısızlık degil mi
İşte kast ettiğim buydu bu kişiyle ciddi düşünüyorsan bence atman gerek ama bişey diyemem senin kararın belki o tür kızlardan değilsindir
Ciddi düşünüyordum bu bahsettiğim olaya kadar engelledim her yerden
Vay. Be helal olsun yaş kaç
19 neden
Normal böyle şeyler bu yaşlarda
Hata senin. Başta alıştırmışsın. Küsüyorsa da sie çek.
Yoğun ve meşgul ol
Ergen biriyle Sevgili olma
Ergen ama seviyorum masum biri. Ama artık katlanamıyprum bu triplerine ona göre işimin olması meşgul olmam bahane 2 sn sürüyormuş atmak. Sanki atmak zorundayım
Çocukca biri seni nasıl sevebilir
Bunuda düşünüyor musun?
Sevgi sana haz vermez
Öyle yani
Pokini çıkartma canım de rahatsız oluyorum de
Yan yana geldiğiniz andaki halinizi çok merak ettim n🙈😂
Neden 😂
Takip attim kanka
Hepmi anlık istiyor gören sanar seni hiç gormemis
Evet gereksiz
Ben görmediğim birinin fotosunu görmek isterim sadece gördüğüm birinin fotosunu neden istiyim zaten tipini fiziğini bildiğim biri Derim istenmez
Uzak mesafe bizimki
Buluşma oldumu hic kaç saatlik
1 2 ay sonra olacaktı sınavdan sonra sık sık yanına gidecektim ama bu konulardan dolayı soğutuyor ne yalan söyliyim
Kadın gitmez ya erkek buluşmaya gelir
O ya da ben fark etmiyor ilk o gelecek zaten
Hadi bakım sevindim senin adına
Neden?:)
böyle takıntılı biri çünkü hep sen zarqrli cikarsin
Adına sevindim diyince
İyi düşünmen önemli seninde
Direkt sınırlarini belli et istemiyorum de
Küsüyor
Küsersen küs seni mi eğlicem de
Küsünce üstüne gitmeyince de sen beni sevmiyorsun umursamıyorsun diyor 😂
He öyle de
Prenses erkolar yordu
Erkekler anlık sever 😎
ayrılırdım, onunla yasanir mı
Allah yar ve yardımcın olsunnn
Yollama anlasın
Engelle geç
Takılıp geçmelij bi ilişki degil
Ömrüne yazık
Iy en sevmedıgım şey
İyi misin nasılsın
Engelle
Hep aynısını gönder
Ayril bence
Bence fazla
koymasa
baska bul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattığın şey ilgi bağımlılığına baya yakın duruyor canım 😓 Sürekli anlık istemesi, atmayınca trip atması sağlıklı değil, seni boğmuş resmen. İlişkide ilgi güzel ama zorla, baskıyla olan ilgi sevgi değil, kontrolcülük oluyor.
Sen sakin bir anda “Bu kadar anlık isteyince geriliyorum, işime odaklanamıyorum, kendimi baskı altında hissediyorum” diye netçe söyleyip sınır koymalısın. Kabul etmiyorsa da ilişkiyi gözden geçirmek çok normal. Sen böyle bir konuşma yapmayı düşünür müsün, yoksa daha önce denedin mi? 💬💔