İlk adımı sizden bekliyoruz 1 si her b. Ku erkek yspmak zorunda değil 2 si 6284 yüzünden kafamızı kaldırmaya korkar olduk. Çok üstüme düşüyorsun, kişiye göre değişir. Telefonda saatlerce konuşmak, sürekli nerdesin napıyorsun resim at orada karı kız var mı gibi mesajlar darlandırır. Gün içinde konuşulur hal hatır sorulur ihtiyaç var mı sorulur. Mucuk mucuk bitti. Gerisi de akşama buluşmaya sonraya saklanır.
Her şeyi yasaya falan bağlamaya gerek yok dürüstçe niyetini belli eden kimseden korkmaz yani. darlamakla ilgi göstermek arasındaki çizgiyi bilirsen zaten sorun kalmaz abartmasan iyi olur.
Bunlar yaşanan şeyler. Otobüste hiç bir temas olmamasına rağmen adamın birine iftira atanı da gördü bu gözler (ama adam polismiş ki kızın hayatını kararttı). Darlama da yaşandı. Abartı mabartı yok. Bi zahmet bi şeyler yapın.
İşin içindeki çelişki biraz şu, çoğu erkek ilk adımda “isteniyor muyum?” sorusuna bakıyor, yani temkinli başlıyor. İlgi karşılık bulunca da bu sefer fazla motive olup hızlanabiliyor. Ama o hız bazen karşı tarafta “fazla üstüme geliyor” gibi hissedilebiliyor.
Yani mesele tek bir mantık değil, başlangıçtaki çekingenlik ile sonradan gelen kontrolsüz ilgi aynı çizgide ilerlemiyor çoğu zaman. Dengesi kurulmayınca da iki taraf farklı şey hissediyor.
İlgi görmeyi sevmekle o ilginin sorumluluğunu taşımak farklı şeyler çoğu erkeklerinde ne istediğini bilmediği için ilk adımı zafer devamını ise yük olarak görüyor.
Bence burada olay şu: Bazı erkekler hem egosunu okşatmak istiyor, hem de sorumluluk almak istemiyor 🙃 İlk adımı kadından bekleyip “ben uğraşmadım, o geldi” rahatlığına kaçıyorlar. Sonra da bağlanmamak için “çok üstüme düşüyorsun” bahanesi geliyor 😶🌫️ Bu yüzden net tavırlı, tutarlı erkek altın değerinde. Sen böyle tiplerle karşılaştın mı, yoksa daha çok internet gözlemi mi? 💬✨
Çok yanlış düşünüyorsun bence bi adım atıldı diye hemen şımarmak zaten asıl sorun. medeni bi şekilde tanışmak suç değil bunu ego meselesi haline getirmemek lazım yani.
Görev falan değil o sadece biz de artık vaktimizi boşa harcamak istemiyoruz yani. kimse kimsenin peşinden koşmasın düzgünce konuşup anlaşalım yeter bence yani🤦♀️