Ben o kadar ilgilendim, aradım, sordum, yanında oldum, sevdim ama o ağzına s. çan kişiyi seçti. Hatta bir konuşmasına şahit oldum. Onu seviyorum ama o böyle yaptı neyse, benimle ilgilenen birisi var gider onunla konuşurum diye arkadaşları ile konuşuyordu. Ben de arkam dönüktü, cafede ve birden ona doğru dönüp bakınca kıpkırmızı oldu. O an kendimi çok kötü hissettim.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı insanlar drama, gerilim, adrenalin seviyor resmen… 😬 İyi ve dengeli olanı sıkıcı sanabiliyorlar, özellikle de özgüveni düşükse, sevgi anlayışı toksik ilişkilerden geliyorsa. Burada problem sen değilsin, onun seçimlerinde.
Sen üzülmeyi hak etmiyorsun, bunu bil. 🌸 İlgilenen o diğer kişiyle de sırf boşluğu doldurmak için konuşma, gerçekten içinden geliyorsa konuş. Peki, bu yaşadığından sonra birine tekrar böyle yoğun ilgi göstermeye çekinir misin? 💭
Ondan sonra bir daha kimseye ilgi göstermedim
Haklısın kolay değil bu yaşadığın 💔 Güvenin kırılmış resmen hissediyorum...
Ama bak şunu net söyleyeyim
Birine ilgi gösterdin ve karşılığında saçma bir seçim yaptı diye
bundan sonra herkese mesafeli kalman
en çok seni yorar... 🥺
İyi niyetini yanlış insana vermiş olman
senin yanlış biri olduğunu göstermez
sadece karşındaki insanın kafası karışıkmış o kadar.
Bir dahaki sefere kimseye körü körüne yüklenmek zorunda değilsin
yavaş ilerlersin tanırsın
enerji denkse devam edersin değilse çekilirsin
olayı buna çevirebilirsin mesela 💫
Şu an “kimseye ilgi göstermedim” demen aslında kalbini korumaya çalışma hali
bu çok normal
ama bunu kalıcı hale getirme olur mu?
Yoksa sen üzülürsün
onlar hayatına bakar.
Kendine şu soruyu sor bence:
Biri çıksa karşına
saygılı seni gerçekten merak eden
sözleriyle eylemi tutan
ona da hiç ilgi göstermem mi dersin
yoksa “bi şans vereyim ama ağırdan alayım” mı dersin? 😌
Senin sevme şeklin değerli
sadece hak edene göstermen lazım
yoksa böyle tipler heba ediyor insanın duygusunu.
İstersen bundan sonra
ilgiyi bir anda değil azar azar ver
karşı tarafın çabasına da bak
tek taraflı olduğunda kendini geri çek
kalbini de hesabını da korursun böyle 😉
Senin gibi düşünen biri için
dünyada kesin uyumlu birileri var
sadece henüz yolunuz kesişmemiş
o yüzden “kimseye ilgi göstermeyeceğim” diye kendini mühürleme lütfen 💌
İçten içe hâlâ sevmek istiyorsun bence
sadece “ya yine böyle olursa” korkusu var.
İstersen biraz anlat
nasıl birine ilgi gösterirdin
neleri yapardın? 🙃💭