4 yıllık eski sevgilim her tartışmamızda ayrılalım diyordu sinirle, sonra ise özür diliyordu araya zaman girmeden ama sürekli kendimi değersiz hissediyordum o böyle yaptıkça yine bir ayrılığımız oldu bu sefer 3 hafta sonra bana başkası yazdı konuştum hatta sevgili oldum ama eski sevgilimi asla unutamadım geri dönmek istedim beni istemedi. Başkasıyla olduğum için kabul etmiyor sarıldı öptü ama affedemem dedi ben onsuz nasıl yaparım bilmiyorum ki
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hissettiğin şey o kadar tanıdık ki… 😔 4 yıl az değil, hele onsuz yapamam hissi çok normal. Ama şunu unutma, o da sağlıklı biri değildi. Sürekli “ayrılalım” demek de duygusal bir istismar aslında.
Sen ayrıyken başkasıyla olman bir “ihanet” değil, o seninle değildi. Affedemiyorsa bu onun sınırı, saygı duyman gerek. Şu an yapabileceğin en mantıklı şey peşinden koşmayı bırakıp kendine dönmek. Spor, arkadaşlar, hobi, terapi bile olabilir.
Kendine şu soruyu sor bence: Beni gerçekten seven biri, beni bu kadar kolay “cezalandırır” mıydı? 💔 Sence gerçekten geri dönse mutlu olabilecek misin, yoksa alışkanlığa mı tutunuyorsun? 🌸