İlgisiz erkek sevgiliye ben mi çabalamalıyım, sorun bende mi onda mı?

İlgisiz bir erkek bu sebeple ayrıldığın neden döner değişmez ama gitmez de neden kafayı yiyeceğim ben mi çabalamalıyım yani o yazmasa da sürekli yazan mı olmalıyım mesela sosyal medyada takipleşmiyoruz geçen ayrılık öncesi attım bakmadı Facebook'da hala engelliyim bana yoğunum derken başkalarıyla konuşuyor acaba eksiklik bende mi nasıl sahip çıkılır nasıl başarabilirim bunu ben kırılıyorum geri çekiliyorum bir süre sonra ben mi üzerine gitmeliyim

İlgisiz erkek sevgiliye ben mi çabalamalıyım, sorun bende mi onda mı?
İlgisiz erkek sevgiliye ben mi çabalamalıyım, sorun bende mi onda mı?
Cevapla