Yargılamadan ne yapmam gerektiği hakında fikriniz?

Öncelikle 6 sene önce ilk aşkım mı dersiniz bilmiyorum ama ünideydim ve tanışmıştım hayatımın tam uç noktasında buluştuk eğlendik güldük evlilik hayali dahi kuruyorduk ve kötü bir olay yüzünden tartışmaya başladık sürekli durmadan toksik bi ilişkimiz vardı ama birbirimizi ölesiye seviyorduk ve en sonunda ayrılmıştık ayrıldıktan 6 sene sonra biriyle tanışmıştım onu unutmamı sağlamıştı ve ona aşık olmuştum ilk kez her şeyi unutmuştum çok mutluydum onsuz bir günüm geçmiyordu hep o hep o ve en sonunda zor da olsa evlendik ve bi hafta geçmeden şiddet başladı ruhsal ve fiziksel 5 ay sonunda ayrılmaya karar verip evden ayrıldım aile evine geçtim 9 aydır ailem onun düzelmesini bekleyip belki özür diler diye boşanmama engel oluyordu ben de öyle sanıyordum aldatılana kadar bir değil hem de birkaç kez resimler eğlence görüntüleri zaman geçtikten sonra exime yazdım ilk olana hal hatır derken evlendiğimi ve olayı anlattım şaşırmıştı evlendin mi diye konuşmaya devam ettik ama tek tük hissiyat yok sadece arkadaşça eski heyecanım yok bitmişim bugün eşimin annesi aradı annesini çok severim öyle oğluna düşkün değil mantıklı birisidir bana değişeceğini ve yeni şehirde yeni hayat kuracağımızı ve eşim buna çabalayacakmış dedi tabi eşim mi dedi belli değil bu durumu exime anlattım bana kızdı sana neler neler yapan adam bi lokma ekmeği çok gören adamı mı affedeceksin şiddeti aldatılmayı diye exime sana çoğu şeyi anlatmadım bilmiyorsun üzerimde baskı var ve bi kere daha denemek istiyorum dedim, ya öldürürse sana bir şey yaparsa beni dinle hiç bir zaman dinlemedin ama bu sefer dinle dedi hislerini her şeyini yerine oturtacağım baştan başlar düzeltiriz yazdı cevap veremedim….

Yargılamadan ne yapmam gerektiği hakında fikriniz?
Cevapla