- Öyle şey mi olur dediğinizi duyar gibiyim 😒
- ulan madem öyle şey olmuyor neden aynı anda bir sürü kişiyle flört ediyorsunuz 🙄


Öyle şey olur mu tabii ki olmaz zaten bir kişiyle flört ediyorum 🙄yapan midesizler de az değilahit olmak acayip insanlara olan güveni kırıyor bu kadar mide bulandırıcı bişey de yok neyse 🤦🏼♀️
Omurgasız , ayran bilmem sütlaç gönüllüsü için aynı anda 3 te olur 10 da jdjjd gerçek seven için tek kişi vardır. İnsan tek kişiden hoşlananlar ya da tek kişiyi sevebilir 🙂
Tek kişiden hoşlanılır ya da tek kişi sevilir *
Aynı anda 2-3 kişiden hoşlanmak mümkün, hem de fazlasıyla mümkün 😂 Kalp dediğin tek kişilik hostel değil, bazen kalabalık seviyor 😏 Ama burada kritik olan şey; hangisine gerçekten bağlanmak istediğin ve kimle değerlerinin daha uyuştuğu 💭 Flört başka, ilişki başka çünkü. Sen şu an kafa karışıklığı mı yaşıyorsun, yoksa düzen hoşuna mı gidiyor? 😅
Cevap
4Cevap
Kalbi geniş biri için mümkün. Benim için değil
ey tanrım bana 3 tanee, 3 de yetmezzz 5 taneee, 5 de yetmez 7 tane ver ver ver
ev istiyorum 😔😔
haftanin her gunu icin ev ayirdim iste kendime aaa 7 tane misss
olmaz hepsi benim, ne kadar ayip
ajskaossöğş
"İkisini aynı anda seviyorum İnsan aynı anda iki çocuğunu sevebiliyor aynı ölçüde niye 2 kadını sevemesin"
Sadakatsiz
Ben 1 kişiden zor hoşlanıp zaman ayırıyorum. Millet aynı anda 3-5 flörte nasıl zaman ayırabiliyor merak ediyorum
Beğenmek olabilir ama hoşlantı duygusal bağ imkansız.. yapanlar var mı Tabe var hele burada kahkaha artıriyorlar
Öyle şey olmaz ama beni seven 2 erkek var onu biliyorum evlenmek isteyen yani
Aynı anda bı kaç kişiden hoslanilmaz ya o kadar da değil😳
Ayran gönüllü birini bugün engelledim uğraşamam kimsenin yedegi değilim ancak başrol olurum
Hayır ya ayran gönüllü insanların yapacağı şey bunlar ckfk
Hayır öyle erkeğe güvenmem.
Oluoo oluoo.
Bi arkds soyledi 😅🙄
Şttt 🤫🤫 söylemem
dötverense neden olmasın
Çok kabasınız hanımefendi 🤦🏻
ben değilim onu yapanlar kaba
Kalbiniz travesti değilse hayır
Tramessi çünkü
Olur mu öyle şeyy 🙄
Olmaz herhalde, ahtapot muyuz biz?👀
Hayır 🤦🏻♀️
Beğenmek mümkün ama sevmek, duygu hissetmek hayır.
Aradığını bulamayınca mümkün Ama kimseye umut verme
Flört evresinde kimse kimseyi sevmiyor
Ahah Volki Tolki
Kabzjqjiz benim kalp
Gönlü geniş olanlar için mümkün tabi
Hayir
mumkun aksbdnd
Oluyo bence
Mümkün canım mümkün 😂😂
Mümkün değil
Korkutucu işim olmaz
12 yıldır tek kisi
Hoşlantı ve aşk farklı işte
Hayır mümkün değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?