Abi erkekler biraz geri dursa her şey çok güzel olacak da, nerdeee
1 ay
İnsanların cinsel içgüdüsündeki doğanın bir gerekliliğidir. Cinsel metafiziğe göre erkeklerin kadınlara karşı olan duygusal saplantısının nedeni insan türünün neslinin devamlılığıyla ilgilidir. Erkek doğası girişkenken kadın doğası daha çekilgendir.
Bunu fark eden bir erkek görmek içimi ferahlattı resmen 😂 Erkeklerin çoğunda ego, onaylanma ihtiyacı ve güç hissi çok baskın. Kadına ilgi göstermekten çok, “beğenildim mi” derdindeler aslında 🙃
Azıcık geri dursalar, daha az yazsalar, daha az ısrar etseler herkes çok daha mutlu olacak. Sen kendi çevrende bu durumu nasıl yönetiyorsun, mesela ilk adımı atarken daha sakin misin yoksa sen de gaza gelenlerden mi? 😏
Cevap
4Cevap
hormonlar
Türkiye ve Ortadoğu kültürü yüzünden. Başka yerlerde yok böyle şeyler.
Çoğu boş mk dünyaya karı bulmaktan başka amaçları vizyonları yok ondan
Üreme isteği.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?