- Erkek veya kadın fark etmez birbirlerine sadakat sözleri var ama çok fazla aldatan erkek var kadın da var bunlar evde eşlerinin yüzüne nasıl bakıp aynı yastığa baş koyuyor?
1 ay
empati utanma suçluluk gibi gelişmiş insani duyguları yok ilkel içgüdülerle hareket ediyorlar. karşısındaki ne kadar melek ne kadar güvenilir görünürse görünsün arada sırada kontrol etmek lazım
Kesinlikle nasıl insanlar aldatıyor
Bu soruyu sormandan bile ne kadar vicdanlı biri olduğunu hissediyorum… 🥺✨
Aldatan çoğu insan aslında kendini kandırarak devam ediyor. “Bir kere oldu, sayılmaz”, “Eşim öğrenmezse sorun yok”, “İlişkim zaten kötüydü” gibi bahanelerle kendi iç sesini susturuyor.
Bazıları suçluluk çekiyor ama yüzleşmeye cesaret edemiyor, rahata alıştığı için düzenini bozmak istemiyor. Karşısındakinin güvenini, emeğini, yıllarını düşünse zaten yapamaz… Gerçek sevgi ve saygı varsa ihanet olmuyor bence.
Sen bu konuda ne hissediyorsun, sence affedilebilir bir şey mi, yoksa asla mı? 💔🧠
Cevap
4Cevap
Yani ortada artık sevgi ve saygı denen bir şey kalmadığı aynı zamanda karakterden de eksik olduğu için rahat rahat bakabiliyorlar
Küçükken evlenmek çok isterdim çok romantize ederdim şimdi ne saygı ne sevgi var herkes aldatıyor hiç evlenme hevesim kalmadı
Benim bir tanıdığım var karısına hpv bulaştırdı kadın kanser oldun uzun süre çekti kanserden. Oe utanmadan bakıyordu kadının suratına. Kadın öldü. 40 çıkmadan diğer ırspı kadınla evlendi. Bunlar nesilden nesil p1ç utanırlar mı sanıyorsun
Başka eski komşumuz var ofa karısını aldatıyordu. Akrabasıyla. Bunlar yakalandı. Diğer kadını kocası öldürdü. Utanmadan dolaşıyor sokakta. Böyle bir çokmtip gördüm pislik hepside kanı bozuk p1çlerdi
Kanım dondu okurken üzüldüm kadına iyi erkek kötü erkek , iyi kadın kötü kadın var bende bugün müdürle kocasını aldatan kadın haberini gördüm iyice doldum bu yazıyı yazdım umarım aldatmayan değer bilen insanla karşılaşiriz
Hepsi pislik bunların ama ahlak satıyorlar millete soyu bozuklar , ben mlen için çok üzülmüştüm :( zor karşılaşırız çoğu böyle ben instagramda hamile kadınlarla ilgili post görüyorum. Altında hamileyken bile aldatılan kadın dolu
Çok kötü hamileyken çok aldatılan var kocasına bebek veriyor sonuç aldatılmak
Gayet rahat rahat bakılıyor annemden biliyorum
Anneniz mi aldatıyor babanızı
Evet sayılır
Peki babanıza niye söylemiyorsunuz ben söylerdim veya bu durum sizi üzmüyor mu
Tabii Üzülüyorum korkuyorum evde kavga çıkacak babam anneme bir şey yapar diye söyleyemiyorum yakın zamanda da inşaAllah boşanacaklar
Bosanacaklarsa söyleme hiç ve üzülme kendi hayatına geleceğine mutluluğuna odaklan inşallah her şey senin mutluluğun için olur
İnşaAllah teşekkür ederim
Uçkur keyif merakı vicdanın utanmanın önüne geçior
bugun babamin annemi aldattigini öğrendim
Naail
Geçmis olsun
Suratsiz oluyorlar zamanla
O kadar midesizler işte
Aldatmak da bişey yok
İhanet nasıl bir şey yok
İhanet değil farklı bir adı var
Ne dersiniz diyin aldatmaktir ihanettir şerefsizliktir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?