Bazı insanlar gercekten asık olmamalı mı, ask herkese göre bir sey değil mi?

Düşünüyorum da aşk denilince aklıma bir tane güzel şey gelmiyor... Hep gözyaşı hep kaos... Bazı insanlar bu dünyaya âşık olmaya gelmemiş gibi

Bazı insanlar gercekten asık olmamalı mı, ask herkese göre bir sey değil mi?
Cevapla