Sevgilime uyumsuz olduğumuzu ve ayrılmak istediğimi onu kırmadan nasıl söylerim?

Yani uyan şeylerimiz çok ve bazı şeyler olmuyor 1 ay flörttük sonra çıkmaya başladık 15 gündür falan da çıkıyoruz ama birbirimizi daha iyi tanıdıkça oturmadığını da fark ettim. Onu kırmak istemiyorum ama kendime de bunu yapamam daha fazla ikimize de haksızlık

çok iyi düşünceli biri ama çok masum mimikleri falan beni itiyor tamamen kişisel tercih yani ilk sevgilim hatta o benim ama ne diyeceğim nasıl bitireceğim bilmiyorum beni bu kadar severken

Sevgilime uyumsuz olduğumuzu ve ayrılmak istediğimi onu kırmadan nasıl söylerim?
Cevapla