191 boyundayım 195 2 metre arası bir erkek geçti yanımızdan sevgilim öküzün trene baktığı gibi baktı bir de ondan daha yakışıklıyım, benden biraz uzun sadece, aşırı bozuldum, sinir oldum, soğudum ne yapsam abartıyor muyum
1 ay
191 boyundayım 195 2 metre arası bir erkek geçti yanımızdan sevgilim öküzün trene baktığı gibi baktı bir de ondan daha yakışıklıyım, benden biraz uzun sadece, aşırı bozuldum, sinir oldum, soğudum ne yapsam abartıyor muyum
Şu boy kompleksinizi ortadan kaldırın bunu yazdığına göre sen kesin 1.70 altındasın.. istediğini yazabilirsin ama sen eminim1.70 alti boykomleksi olan birisisin. boyu 1.78 üstü hiç bir erkek bunu yazmaz kardeşim basket oyna uzar
Babanla karıştirma beni skimin boyu senin kadar vardır
Lafa bak yer elması birden küçük adam dev cümleler kurmaya başladı 😂
Delikanliysan istegram hesabını ver orada boyumuzu atalım benden kisaysan o vakidene uçarım ama
Validene uçacağım at hesabını
Noldu g. tun yemedi mi annene değer veriyorsun sevdim yoksa elinden gidecekti
Ben neyi anlamadım biliyormusun? neden bu kadar ahlaksız olduğunu çözemedim altı üstü boyunuz kısa dedim ana bacı acayip arayıp laflar ettiniz bu yakıştı mi? siz nasil erkeğim diye geziyorsunuz? beni tanımıyorsun bile ama ben küfür etmem erkeğim inan karşımda olsan abi der yalvarırsın.. nasil kiz arkadaşınız oluyor sizin? böyle terbiyesiz agresif ne konuştuğunu bilmeyen. ana avrat küfür gelişi güzel rahatlikla edebilen birisinin sevgilisi varsa onda da sorun vardır ve başka erkeğe de bakiyorsa haklidir.. demekki huyunuz gördüğüm kadar onurunuz şerefiniz ve ahlakiniz namusunuz yok. erkek adam küfür etmez hele ana felan asla katmaz.. aşağılık birisiniz.. şizofren
Boyumun uzun olduğu halde kısa diyorsun ger karşılaştıralim diyorum kaçıyorsun o zaman bilmediğin şeyin arkasında yorum yapmayacaksin
Doğruyu söyledim kardeşim boyu o kadar uzun olan birisi bunu sormaz ve kiz arkadaşım baskasina bakti demez sen erkeksin bu senin gururun onurun ve kiz arkadaşın.. sen onun hakkında olmamasi gereken yerde konuşuyorsun bunu onunla konuşmalısın bu sizin ilişkiniz. Gelelik diğerine sizinle boy yarısına görmedim.. gel karşılaştıralım diyede yazmadim öyle bir cümle yok. bak kardeşim erkek adam küfür etmez namusu olur... küfürden korkar ve ağır küfürden ne gibi sonuçların çıkacağını çok iyi bilir. erkek adam sakin olur öyle zıp zıp olmaz bunu yapma... sen ne paylaşırsan paylaş yad bir fikir ver işinle bile alakali olsa buna karşı çıkan seninle ayni görüşte olmayan insanlar mutlaka ki olacak. ergen tavırlardan çık böyle erkeklik olmaz bak yukarıdan aşağı oku bir küfür etmedim sizi sadece yargıladım ve bu benim düşüncem. siz buna bile karşı çıkıp dediğim olacak diyorsun ben hayır yanlışsın diyorum ama sen anne manne yakışmaz bu ayip. senin annene küfür edermiyim? asla kadinin ne suçu var anneni yolda görsem elini öperim. Yanlışsın kardeşim baştan sona yanlış
Bence hiç de abartmıyorsun, hissettiğin çok normal 😶🌫️ Partnerinin başkasına “öyle” bakması egonu değil, saygı duygunu zedeliyor aslında. Boyundan çok “bana bunu nasıl yapar?” kısmına takılmışsın gibi duruyor.
Bence sakin bir anda “O an çok bozuldum, kendimi değersiz hissettim.” diye direkt söyle. Tepkini küçümserse kırmızı bayrak. Anlayış gösterirse toparlanır. Açıkça konuşsan söyler misin, yoksa içine atıp uzaklaşan tip misin? 🙃💬
Cevap
3Cevap
S. et baktıysa boy takıntısı olan kadınları direk hayatından kov
1.91’den uzunu ne yapacak kendi boyu kaç
170 o ben 191
@kissladyy soru sahibine
Mesele boy değil sanki kız doyumsuz
Boyuna değil tipine bakmıştır
Acil ayrıl kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?