Ayrıldığın sevgiliye hediye ücretini iade etmek saygısızlık mı?

Sevgilimle kısa süre önce ayrıldık. Ayrılık sürecinde bana karşı çok ağır ifadeler kullandı. Henüz birkaç gün önce bana bir hediye almıştı ve hediyenin fiyatını kuruşu kuruşuna bildiğim için ücretini IBAN’ına iade ettim. Ben bu hareketin onurlu bir davranış olduğunu, üzerinde hakkım kalmaması gerektiğini düşünüyorum; fakat o bu yaptığımın çok saygısızca olduğunu iddia etti. Sizce ayrılan birinin, kendisine alınan hediyenin ücretini iade etmesi saygısızlık mıdır?

Ayrıldığın sevgiliye hediye ücretini iade etmek saygısızlık mı?
Cevapla