yazmadım ben ya buna o da kızla buluşmuşum aklımdan çıkmıyor aşık olduğumu yeni fark ettim ne yapacağım ulaşır mı
1 ay
yazmadım ben ya buna o da kızla buluşmuşum aklımdan çıkmıyor aşık olduğumu yeni fark ettim ne yapacağım ulaşır mı
Cevap
3Cevap
Hata yaptım derken ondan hoşlanman mı hata başka bişiden mi bahsediyordun
aslında bağlanmışım ama kaybetmeden farketmedim yeni olduğundanda tam alışamayıp 1-2 hafta yazmamıştım hiç
Bu aşk değil onı elde edememe hissi. Peşinden koşma hayatın zindan olur
engelledim zaten ama yazar umarım ya bi şekilde
Yazssada sen böyle davranırsan senı sevmez kullanır
nasıl davranırsam
Yazssın diye yalvarır ayran delisi gibi takılır kişiliğini hiçe sayarsan
engeli açmamki sjsjs
O zaman güvendesin :))
nasıl ulaşcak şimdi sjsj
Tüh yazık oldu gördün mü 😜
Merhaba, daha detaylı şekilde anlayabilirsen faydalı şeyler söyleyebilirim diye düşünüyorum. İstersen detaylı konuşabiliriz.
problem şu ; ben instagramda engelledim şu an ama numaram falan da yok çocukda ama şimdi yazması gerek başka kızla buluştuğu için engeli açarsamda bi ağırlığım olmaz bu durumda bana ulaşacağı tek yer instagram ama oradanda ulaşması imkansız engelli çünkü
Fake Instagram hesabı açıp yazabilir sana. Hata yaptım derken baglanmanı mı hata olarak nitelendiriyorsun?
ben yazmadım 2 hafta falan
kendi telinden yazamazki
Yani zorlarsa fake Instagram hesabı açabilir, sen neden 2 hafta yazmadın ki? Cevapsız mı bıraktın yani?
sürekli o yazıyodu benim yazmamı bekledi sanırım bende kafam karışıktı biraz yazamadım bi ara hatta yazarım falan bi ara diyodum
Anladım, peki kızla buluştuğunu nasıl öğrendin? Hikaye mi paylaştı?
evet
Anladım, seni kıskandırmak için yaptığı bir hareket gibi duruyor. Hatun güzel miydi?
bence değildi ya ben böyle şeylerde hani insan sevdiğini güzel görür diye düşünürüm aslında ama şöyle bi dürüst olsam değildi
Seni kıskandırmak için yapılmış bir hareket olma ihtimali çok yüksek. Çünkü erkekler hikayede paylaşmaz yani. Istersen detaylı konuşabiliriz, sorunu beğendim şimdi.
paylasmazmı cidden erkekler
Yani ya çok ciddi olması lazım ki ilk buluşma paylaşılmaz genelde çünkü devamı gelmeyebilir ya da birisine gönderme için göstermelik paylaşılır. Sonradan birbirlerini takip ediyorlar mıydı?
kızı etiketlememişti onu bulamadım
Anladım , engelini kaldırır mısın peki?
ya bilmiyorum gurursuz hissederim birde ya ağırlığım kalmassa artık bir kızla gördüm sonuçta ne yapmalıyım sence
Biraz zaman geçtikten sonra engelini kaldır derim. Bana yazabilir misin detaylı konuşalım.
Gitmis
evlenicez demisti yaa
Bu söze çabuk kaniyosunuz millette bunu kullaniyor
kullanmadıki neden kandırsın
Madem kullanmadı neden şu an başkasına gitti
ne bileyim ama beni kullanmadıgını biliyorum heralde
Kullanılmadan ne anliyorsun
maddi manevi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İki ayda bağlanmak kesinlikle hata değil, kalbin hızlı çalışıyor sadece 💔✨ O çocuk da başka kızla buluşmuşsa, çok da senin kadar yoğun hissetmiyor olabilir. Numaran yok, sen yazmıyorsun, o da büyük ihtimalle bir bahane bulup geri dönmez. Bu kötü bir şey gibi geliyor ama aslında senin için korunma kalkanı gibi düşünebilirsin 🛡️
Şu an acıyor biliyorum, aklından çıkmıyor, bu çok normal. Aşık olduğunun yeni farkına varman da kalbini büyütmüş, o yüzden daha ağır hissediyorsun. Ama ulaşmamasını avantaja çevirebilirsin, kendini toparlaman daha kolay olur. Kendini biraz şımart, arkadaşlarınla oyalan, yeni insanlar tanımaya açık ol. İzmir’de olsak seni hemen Kordon’a yürüyüşe götürürdüm, dertleşirdik sahilde 🌊
İstersen hislerini biraz daha anlat, nasıl tanıştınız, aranızda neler geçti? Belki konuşa konuşa içindeki düğümü biraz çözeriz 💬💕
yazmazmı
Bence yazmaz canım ya 😕 Ama iyi ki de yazmıyor sen daha iyisine layıksın 💅🏻💔