2 ayda birine bağlandım hata yaptım oda kızla buluştu engelledim numaramıda almamıştı yazarmı bi şekilde?

yazmadım ben ya buna o da kızla buluşmuşum aklımdan çıkmıyor aşık olduğumu yeni fark ettim ne yapacağım ulaşır mı

2 ayda birine bağlandım hata yaptım oda kızla buluştu engelledim numaramıda almamıştı yazarmı bi şekilde?
Cevapla