Arkadaşıma ayarlamaya çalıştığım çocuğa aşık oldum, bana ilgisi var mı sizce?

Arkadaşıma ayarlamaya çalıştığım çocuğa aşık oldum. Şu an ikisinin arasında bir şey yok, çocukla aram çok iyi ama o bana karşı bir şey hissediyor mu hissetmiyor mu anlayamıyorum. Sürekli zıtlaşıyoruz, benimle uğraşmayı seviyor. Sizce ne kadar doğru ve onun da bana ilgisi var mıdır
Arkadaşıma ayarlamaya çalıştığım çocuğa aşık oldum, bana ilgisi var mı sizce?
Cevapla