Umut verip yarı yolda bıraktım, istemiyorum dedim, reddettim meğerse evlenilecek türden kızmış
1 ay
Umut verip yarı yolda bıraktım, istemiyorum dedim, reddettim meğerse evlenilecek türden kızmış
Cevap
2Cevap
Kaybetmişsin geçmiş olsun üstüne bir bardak soğuk su iç
Zaten Kesın ciddi bırısını bulacak o
git şöyle de geçen seni incittiğim için özür dilerim gergin bir anıma denk geldin seninle konuşmak ve tanımak istiyorum de
istersen senin için piyes yazabilirim
Kanka 7 ay oldu kız en son sokaktakı sürtü₺klerle oynaş dedi
Ben kıza yürüdüm kız ciddiyetten bahsedince senı arkadaş olarak görüyorum dedım kızda çok ahlaklı ya ben o kadar yürüdüm sevgili olmadığımız ıcın karşılık bile vermedı
Sonra aradı en son ağzıma sıcacak diye ben açmadım numarasını da sildim
çok istiyorsan pes etme
Kanka bırde kız güzel ben tıp okuyorum biraz cırkınım
Hiçbir şey yapma allah rızası için jsjsj kız kurtulmuş kurtulduğu ile kalsın
Almanyaya gıtmıs ben tıp okuyorum bende gıdevegım
Aman eksik kal jdjd
Başkasıyla evlendiğini görünce reddettiğin gün gelir mi aklına
Ben tıp okuyorum o kaybeder
Niye sadece tıpcılar mı para kazanıyor bi
Pısmanım ya
Git yaz yürü tekrardan o zaman
sever belamı
Bazen fırsat bir kere gelir
tamam
Ne yapayım ya
Nasıl 39 yaaa
Gitti kız şansına küs
İstiyorum ben tıp okuyorum tekrar konuşamaz mıyım
Giden gelir mi hiç
Evlenır mı
Yaz konuş özür dile
Kabul etmez ya
Şansını dene
Nasıl anladın çabuk cevap ver kankaa?
Temız kız
Birde ağzınla kuş tutsan nafile. kızın içinde ne varsa tuvalete gitmiştir artık
Nerden biliyorsun
Emın mısın
Niye istemedin ne değişti neyini gördün
Ya açık saçık giyinmiyor erkeklerle arkadaş olmuyor daha ne olsun
Eminim. hayatına küsmüştür evlenmemişse kimseylede semin yüzünden evlenmeyecektir
Görüyormusun reelde
Yok mutlu instegramda gördüm
Hımm belli olmaz hayat bu şansını dene istersen. ben öyle oldum daa o yüzden böyle dedim şimdi sana
Ağzına sıçmışsn telafi et barii
Bilmezsin
Sus la
Ne mi yapmalısın? Asıl o seni ne yapsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen insan gerçekten değerini geç fark ediyor, bunu yaşaman çok normal 🙃 Ama dürüst olayım, umut verip sonra çeken tarafta olmak baya yaralayıcı oluyor karşı taraf için 💔 O kıza karşı içinde en ufak bir saygı ve sevgi kırıntısı varsa, önce içten bir özür borçlusun.
Ama özür diledin diye sana tekrar şans vermek zorunda değil, bunu da kabullenmen lazım. Ona hislerini net ve sakin bir dille anlat, sonra kararı ona bırak. Sence sana tekrar güvenir mi, ne hissediyorsun içten içe? 🧠✨