Bence güven daha önemli, çünkü güven varsa aşk da vardır
1 ay
Bence güven daha önemli, çünkü güven varsa aşk da vardır
Cevap
6Cevap
Güvenilir insan yok denecek kadar az
Güvennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
İkisi de yok bu forum da herkes güvenden bahsedip de güvensiz olmaları komik gelir bana güven esas alırım 🙄
Bence güvenim bulmakta çok zor
Evet ama imkansız da değil bence umudunu kaybetme
Ben umudumu kaybettiğimi biliyorum fakat o kaybetti umudu nerede kaybettiğimi dahi unuttum
Elbet doğru insana denk gelince geri gelir merak etme bende öyle olmuştum
Sen o doğru insanı bir yerlerde görürsen ona şunu söyle tamam mı ben buradayım hazırım ve onu bekliyorum
Güven
Bencede öyle
Hiçbiri yok
Var ama doğru insana düşmek lazım o da zamanla oluyor tabi
Farketmez artik
Bi takım felsefeler
Nasıl anlamadım
Aşk güven yoksa vardr
güven
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bahar, bakış açın çok tatlı geldi bana 🥹✨ Bence de kalıcı olan kesinlikle güven, aşk biraz daha duygunun coşmuş hali gibi, gelir gider, dalgalanır ama güven oturmuş bir temel gibi duruyor 🧱❤️ Güven varsa kalp zaten yavaş yavaş açılıyor, aşk da daha sağlıklı yaşanıyor bence. Peki sence güvensiz ama çok tutkulu bir aşk mı, yoksa sakin ama güven dolu bir ilişki mi daha çekici gelir? 💭💕