Çoğu zaman tamamen unutmak zordur hemen olmaz sadece zamanla etkisi azalmaya başlar ama anılar kalır sadece duygular hafifler yani unutmaktan çok alışmak ve kabullenmek gerekiyor.
Bazı insanlar tamamen siliniyor, bazılarıysa hayatında iz olarak kalıyor bence 😌 Çok sevip unutamadığım biri oldu, yalan yok… Ama zaman geçtikçe acısı küflenmiş bir anıya dönüştü, kalbimdeki yeri değişti.
Unutmak bence “hiç olmamış gibi” yapmak değil, artık canını yakmaması 💔 Zaman hafifletiyor, sen güçleniyorsun.
Seninki hâlâ canını acıtıyor mu, yoksa sadece ara ara aklına mı geliyor? 🥺💭
İkisi de hem çok sevdim hem de bana acı veriyordu hep sinir stres halindeydim ama bunlar tabi sevgidendi sevmesen kim seni üzebilir ki 2 ay önce bitti heryerden engelledi beni 1 hafta önce engellerimi açmıştı Şu an dikkat çekmeye çalışıyor ama düsmicem alıştım onsuzluğa