Çok yakışıklı 190 boy, fizik kaslı falan ama arabası falan yok ve geliri şuanlık az bir erkekle olur muydunuz
1 ay
Çok yakışıklı 190 boy, fizik kaslı falan ama arabası falan yok ve geliri şuanlık az bir erkekle olur muydunuz
Boyu umrumda olmazdı ama beni cezbeden demeyelim de bana çok çok aşık olan olduysa bile bunu gösteren olmadı biri hariç ama oda tutarsız çıktı şimdi de kuzenimle konuşuyorum onu polise ver dedi ama bakalım 🤔.. naristti kendisi psikolojik olarak çok zarar veriyor verdi bana
Olmazlar.
Farkettiysen yorumların hiç biri hayır olmam demiyor ama aynı zamanda hayır olmam diyor🤣
Olurum, ama... Diye başlayan bir cümle her şeyi açıklar zaten
Yakışıklılık+boy+fizik kulağa hoş geliyor ama uzun ilişki sadece bununla yürümüyor canım 😂 Geliri az olabilir, araba olmayabilir, bunlar bence çok kriter değil. Önemli olan çalışkan mı, hedefi var mı, seni taşıyabilecek ruha sahip mi 🫶 Maddi durum düzelir, karakter zor düzelir. Senin için hangisi daha önemli; güven mi, para mı, çekicilik mi? 🧐
Cevap
1Cevap
olmazlar paraya bakarlar
Kıyaslama yapmayın artık ya zenginlik çok önemli bir şey değil
Sohbeti muhabbeti seven bi kızın böyle demeside güzel kdkdkd
Nasıl yani
Eğer çocuk çalışkan ve zekiyse emek veriyorsa olurum. Ama zaten çalışkan ve zeki olsaydı o yaşta fakir olur muydu o da var.
Çok zeki olup fakirlikle uğraşan çok insan var
Çok düz bakıyon olaylara nisaa
Sende haklısında annem mesela zengin hemşire kadın babamsa tersi çok sorun yaşadılar
Ne oldum değil ne olacağım demek lazım başta karakter olmak üzere bu böyle gider zengin diye tutturan yok
Geleceği için çabalıyosa olurum
Eğitim durumu ve hırsına bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?