Bu ilişkide böyle bir kızla sevgili olsanız nasıl olur sizce, ben böyle biriyim, bıktırır mı yoksa güzel heyecan mı olur. Mesela sevgilimle buluşuyoruz, 3 saat çok güzel okey ama geri evlere dağılınca kavga başlıyor
1 ay
Kavga çıkaran insanlar karşısındakinin yaşam heyecanını sıfırlar
Heyecan getiren hatun afacandır ele avuca sığmaz keyif verir üstelik bir şey yapmasına bile gerek kalmadan
Kavga eden insan bende. Uzak olsun diyenlerdenim
Seninki heyecanlanıyor mutlu oluyorsa ne mutlu sana
Şimdilik hala beni seviyo hattını ve evini de değiştirdi benim için. Bazen arkadaşlarının yanında saatte bir arıyorum. İlişki 1 yıllık. İlerde bunalir mi yoksa kişiden kişiye değişir mi yani bu duruma alışır mi
İlişkiye devam ederek hayatının hatasını yapar. Kim sürekli memniyetsiz ve kavga çıkaran birisiyle zaman geçirmek ister ki? Huzur istiyor insan.
Kendini bu kadar dürüst anlatman çok değerli 🫶 Bence kısa vadede “heyecan” gibi gelebilir ama uzun vadede hem seni hem onu çok yorar. Sürekli kavga, ayrılma korkusu, huzursuzluk… Bunlar ilişkiyi için için bitirir.
Sence bu tartışmaların altında ne yatıyor, kaybetme korkusu mu, ilgi ihtiyacı mı, güvensizlik mi? Biraz anlatmak ister misin, birlikte çözüm yolu düşünelim mi? 💬💕
Cevap
6Cevap
Kişiden kişiye değişir bazıları kaos sever bazıları sakinlik
Başta heyecanlı gelse de sonrasında bıktırmaya yönetilir Çünkü ne yaparsa yapsın kadın memnun olmayacak erkek boşa çabaladığının hissine kapılacak
Yollarımız ayrılırdı bida da asla ama asla barışmazdık engellerdim her yerden
Kavga sebebi nedir genelde
Ozaman yapmacıksınız
Kavganın sebebi ne?
Mesela ben arkadaşlarımla vakit geçirirken arayıp sormamasi
Noldu
Eğlenceli gelirdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?