Erkekler bana rahat yürüsün diye sevgili yapmıyorum çok mantıklı değil mi?

Sevgili yaptığım an patlayan çok fazla yazan, flört eden falan var
Güncellemeler
1 ay
Sevgili olmadığım için teorik olarak kimseyi aldatmış olmuyorum. Çevremdeki kız arkadaşlarımın hep güzel giden ilişkileri varken ben kasıtlı olarak sap kalıyorum.
Erkekler bana rahat yürüsün diye sevgili yapmıyorum çok mantıklı değil mi?
Cevapla