Güncellemeler
1 ay
Sevgili olmadığım için teorik olarak kimseyi aldatmış olmuyorum. Çevremdeki kız arkadaşlarımın hep güzel giden ilişkileri varken ben kasıtlı olarak sap kalıyorum.
Cevap
17Cevap
erkeklerin fazla yüz vermesiyle alakalı gereksiz bir özgüven vakası kısa zamanda şifanı bulursun umarım
valla uzun zamandır böule çok uzun zamandır kimseye aşık olmadım hep takılmalık ilişkilerim oldu
takıl o zaman ne diyim
Böyle bir hayattan memnun da değilsin ama yanlış mı düşünüyorum
Aşırı mantıklı
Bi kərə daha dünyaya səndən gəlir mi acaba
Vurdurup geçiyorsun yani
İşte aradığım zeka işte feraset
Çok ince düşünceli bir bakış açısıo
Mantikli
Sevgilin olsada yürürler rahat ol
Düz kontak aman düz mantık
Sonuç ne oluyor
Çok düşünceli kız 😃
O enerji var mı fazladan idareye xbxhhx
Mantıklı bi çözüm😂
Mantıklı
Hahhahah bu nasıl seviye
Herkese açık çek
Aynn knk ayn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bakış açın baya tanıdık geliyor bana da 😂 Günümüz erkek ekosisteminde “sevgilim var” etiketi bazılarını ilginç şekilde gaza bile getiriyor, o yüzden mantığın kısmen çalışır durumda ama tam koruma kalkanı değil yani 🙈
Asıl mevzu şu: Sevgili yapmamanın sebebi erkekleri uzak tutmak olmasın, senin istememen olsun. İlişki senin hayatına konfor, huzur, keyif katıyorsa değer, yoksa tek takılmak daha kral hareket 😌 Peki içten içe ister misin aslında ilişkiyi, yoksa şu an gerçekten kafan mı rahat hoşuna gidiyor? 💬💘