Sürekli bir şey yapmasa bile açığını arıyorum niye yazmıyor niye yazmadı ne yapıyor deli ettim kendimi
1 ay
Cevap
3Cevap
İşte uzak ilişki bu sebepten olmaz 😀
Bildiğin gibi değil ya 2 buçuk sene oluyor birde
Gelecem dedi gelene kadar sabretmeye çalışıyorum ama bi aklım da şüphede kalıyo işte gelir mi yarı yolda bırakır mı napıyor niye yazmıyor özlemiyor mu sevmiyor mu amacı ne böyle de tartışma çıkarıyorum işte
Sonra oda sıkılıyor
Uzak ilişki rezillik. Güvensizlik insanı daha da yoruyor. He bak uzak ilişkiyi başaran birisinin evliliği bende çok iyi oluyor. 2 yıl güzel bir zaman dilimi. Ama sizin ilişkide yorgunluk belirtisi var. Bence biraz daha seyrek konuşun. Yoksa bu ilişki ara verme ile sonuçlanır.
Üstüne gitmeme sebebim bir rahatsızlığı var ameliyat olacak haziranda ondan üstüne gitmiyorum
Anladım, zor bir süreç. Seni iyi anlıyorum, kafanın sürekli bir başkasında olması, beynin sisli olması gibi bir şey, yorucu. Dediğimi uygula, daha seyrek konuş. Zaten biteceği varsa biter. Korkma yani, yok benden başkası ile mi konuşuyor, bla bla düşüncelerini düşünme. Hayat kaliten her şeyden ve herkesten daha önemli. Önce sen, sonra başkası. Kendin için yaşa. Yazmak söylemek kolay ama bunu uygulamak kolay değil. Bunu başarırsan işte o zaman mutlu bir ilişkin ve hayatın olur.
Çok doğru konuştunuz ama şunu anlamadım seyrek konuşmaktan kasıt nedir yani ulu orta hesap sormamak mı böyle yoksa üstüne düşmeden akışına bırakmak mı yoksa konuşunca sureklı güven yok sevgi yok sanılıyor karşı taraf da savunmaya geçiyor tartışmaya gidiyor bunu yürütemedim
Bak şimdi, bir ilişkide sürekli "napıyorsun", neredesin, eve ne zaman geçeceksin. İşte niye oraya gittim, kim var yanımda gibi muhabbetler habire dönüyorsa, o ilişkide güven sorunu var demektir, güven dediğimiz şey de sevgiden filan da daha üstün bir şey artık. Yahu bir geri çekil bakalım o seni merak ediyor mu? Ne zaman yazacak? Ya da yazacak mı? Bir insana haddinden fazla değer verdiğinde onu hakkı sanıyor ve ona ben vazgeçilmezim fikrini aşılıyor. Buna hiç gerek yok. Bırak gitmek isteyen gitsin.
He onun gitmesi seni korkutuyorsa tebrikler sen artık onun kölesisin ve artık kendine saygı duymuyorsun. Çünkü anladığım kadarıyla ilişkide en çok çabalayan taraf sensin. tek taraflı çaba yorucudur ve eninde sonunda patlar. Hadi eyw 👍
Öyle yapacağım ama takıntı yapıyorum bu sefer son görülmesine bakıyorum yazdığım zamana bakıyorum evet diyorum ben yazmışım o bana yanıt vermemiş ama son görülmesi kaç diyorum deliye dönüyorum bende mi aynısını yapayım mesela evet Şu an tek taraflı bir çaba donuyor
Kendine olan saygını yitirme. Bunu iyi düşün. Yahu o seni düşünmüyor, zaten hazır beni bekliyor diyor, sense onu dakika dakika bekliyorsun? 😀 Yapma. Bu değilsin. Ve bu ilişki yorulmuş ve bitmeye yakın.
Bende kendi hayatıma bakayım o zaman herşeyi ona bağlamayayım o halde kavga çıkarmayayım tartışmayayım bakalım ne olacak ip koptuğu yerden kopar zaten yeter ki haklı olduğum konuda haksız çıkarmaya çalışmasın beni
Öyle.
Teşekkürler 🙏🏻
Rica ederim. Kendi sağlığın önemli. Gerisi boş. Anın icinde önemli gibi duruyor ama önemsiz durumlar yaşıyorsun.
Kesinlikle öyle değmiyor sonunda zaten ama içinden sıyrılıp arınmak çok zor bir bağ olmuşssa
Kanser olmuş bir ilişkiyi yürütmek, bir tarafı öldürür. Neyse içini karartmayayım. 😀. Senin için hayırlısı olsun. İyi akşamlar.
Sonunda ölüm yoktur ya nasılsa herşeyi insan atlatıyor bunun yası da geçer gider yani bir şey olmaz
Mecazi anlamda ölüm. He gerçek ölümler de var. Biz bunların hepsini gördük. www.pusulagazetesi.com.tr/sevgilisinden-ayrildi-kayaliklara-cikti
Allah korusun inşallah bendeki bu aşırı düşünmeyi Allah ona da versin amin
Boşveriniz
Zor ama öyle boşverilmiyor
Sorun şu ki o bu kadar takıntı yapmıyor
Sevdiğim için işte
Seviyor sevmese sureklı yanıma gelmez
Neyi konuşayım konuşunca boşuna kırılıyorsun falan diyor tartışma çıkarma diyor mesela Şu an kaç saattır yazmadı yzışmayı mı sevmiyor anlamadım
Ben onsuz uyuyamazken bunuyuyabiliyor ya da başka işler yapıyor
Ayrılamıyorum ben
Ya şöyle söyliyim üzülüyorum ya da korku haline çok giriyorum bu da beni epey yıprattı ama Şu an hastalıgı var haziranda ameliyat olacak varikosel ismi hastalıgının bunagrısı var belki psikolojisi bozuldu iyi değil diye ayrılmıyorum
Uzak mesafe yoktur
Var işte nasıl yok
Sen var sanıyorsun
Buluştuk okadar da degıl
Neys yasa çocuk
Hiç evlenen görmedin mi sen uzak msfden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Uzak mesafe ilişki tam kafayı yeme modu biliyorum 😔💔 Sürekli “neden yazmadı, ne yapıyor” diye düşünmek, beynin otomatik senaryo üretmesi… Bu aslında güvensizlikten çok kaybetme korkusu ve özlem karışımı oluyor.
Kendine minik hedefler koy, gününü sadece ondan ibaret yapma, konuşup net sınırlar belirle: ne kadar yazışıyorsunuz, ne bekliyorsun, o ne bekliyor… 🧠✨
Sen böyle hissettiğinde ona söylüyor musun, yoksa içinde mi tutuyorsun? 🥺💬