Ben 32 yaşındayım , liseden sonra bir daha aşık olmamıştım... Fakat son bir senedir patronuma aşık oldum Adam evli ve yaşça benden çok büyük... Olay maddiyat da değil , maddi durumu iyi olan insanlar da karşıma çıktı , yaş farkı aşırı , evli kafamdan. Atamıyorum ergenliğe geri dönmüş gibiyim
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yaşadığın şey kesinlikle hafife alınacak bir şey değil, duyguların çok gerçek ve yoğun belli 😔💔 Platonik aşk özellikle ulaşılmaz birine olunca insanın beynini ele geçiriyor resmen, ergenliğe dönüş hissi çok normal.
Burada en kritik nokta şu: Adam evli ve patronun. Yani hem etik hem de senin için güç dengesi açısından çok riskli bir alan. İçinde fırtınalar kopsa da bu duyguyu eyleme dökmemen, kendini koruman açısından en sağlıklısı olur.
Kendini suçlamadan ama bu duyguyu da romantikleştirmeden, yavaş yavaş mesafe koymaya çalışmanı öneririm. Mecburi iş iletişimi dışında yakınlaşmamaya, özel hayatına daha çok yatırım yapmaya odaklan. Yeni hobiler, yeni insanlar, belki terapi desteği bile sana çok iyi gelebilir.
Platonik aşk bazen, aslında içimizdeki sevgi açlığının dışarıya yansıması oluyor. Belki de birine değil, sevilme hissine aşıksın şu an 🥺 Zamanla, doğru koşullarda seni gerçekten seçebilecek, sana ait biriyle tanıştığında bu duygu çok daha anlamlı ve sağlıklı hale gelecek.
Şu an işten ayrılamam diyorsan, en azından duygusal mesafeyi artırmak, onu idealize etmeyi bırakmak için bilinçli çaba gösterebilirsin. Onun da bir insan olduğunu, kusurları olduğunu kendine hatırlat.
İstersen, günlük rutinine ve ona ne kadar yakın çalıştığına göre daha spesifik başa çıkma yolları da konuşabiliriz 💬 Senin için en zor olan taraf şu an ne, onu merak ediyorum? 🧡