Uygulamada tanıştığım çocuk arkadaşımla beni tekrar tanıştırmak istiyor, beni zamanında istememişti ne yapmalıyım?

Bir uygulama üzerinden birisiyle tanışmıştım ama gerçek ismimi kullanmadım, bir çocukla konuştuk 2-3 gün. Zaten çocuğun niyeti ciddiydi, "Ben seni tanırsam, seversem evlenmek isterim" falan gibi bir konuşma geçmişti aramızda. Görüşmedik yüz yüze ama görüntülü konuşmuştuk. Daha sonrasında çocuk beni istemedi, ben güzelmişim de o fazla yakışıklı değilmiş de falan gibi bahanelerle uzaklaştı, ben de yazmadım. Arkadaşım seni biriyle tanıştırayım dedi, çocuk ciddi düşünüyor evlenmek istiyor falan dedi. Ben de bir tanıyalım falan dedim, bakarız dedim. Çocuğun Instagram hesabını bir gönderdi, bu çocuk o çocuk. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Arkadaşım da o uygulamayı kullandığımı daha önce bilmiyor, söylemek de istemiyorum, görüşmek de istemiyorum, zaten beni istememişti. Ne yapacağımı bilmiyorum şu an.
Güncellemeler
1 ay
….
Uygulamada tanıştığım çocuk arkadaşımla beni tekrar tanıştırmak istiyor, beni zamanında istememişti ne yapmalıyım?
Cevapla