Bir uygulama üzerinden birisiyle tanışmıştım ama gerçek ismimi kullanmadım, bir çocukla konuştuk 2-3 gün. Zaten çocuğun niyeti ciddiydi, "Ben seni tanırsam, seversem evlenmek isterim" falan gibi bir konuşma geçmişti aramızda. Görüşmedik yüz yüze ama görüntülü konuşmuştuk. Daha sonrasında çocuk beni istemedi, ben güzelmişim de o fazla yakışıklı değilmiş de falan gibi bahanelerle uzaklaştı, ben de yazmadım. Arkadaşım seni biriyle tanıştırayım dedi, çocuk ciddi düşünüyor evlenmek istiyor falan dedi. Ben de bir tanıyalım falan dedim, bakarız dedim. Çocuğun Instagram hesabını bir gönderdi, bu çocuk o çocuk. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Arkadaşım da o uygulamayı kullandığımı daha önce bilmiyor, söylemek de istemiyorum, görüşmek de istemiyorum, zaten beni istememişti. Ne yapacağımı bilmiyorum şu an.
Güncellemeler
1 ay
….
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer