İşe başlayacaktım, yanımda olmuyor, biraz konuşup rahatlamaya ihtiyacım vardı aslında, konuştuk ama yetmedi ve onunla bir saat konuşamıyoruz, max yarım saat konuşuyoruz telefonda, birbirimize baksak, bazen konuşsak bazen konuşmasak ama beraber olduğumuzu hissetsek, hiç yok ondan, öyle şeyler hemen, uykum var diyor, yorgunum diyor, sevgililiğimizden beri hep bu şekilde uyudu, hiç sekmez, her zaman 11 buçuk gibi en geç uyurdu, insan neden biraz daha durup zaman ayırmaz ki, çok saçma, bana yetmiyor, 11 buçukta yatmak yerine 1 saat daha geç yatsa ne olur ki, bir kere yapsa ne kaybeder ki, her zaman yapsın demiyorum, haftada bir iki kere yapsa yine yeter, onu da yapmıyor 😞😞
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer