
Günü şöyle güzel mesajlarla kapatalım, keyifli geceler 🤍🪷🙂

Günü şöyle güzel mesajlarla kapatalım, keyifli geceler 🤍🪷🙂
Bugün aldığım en güzel mesaj, içten yazılmış küçük bir teşekkür mesajıydı. Bazen uzun uzun cümlelere gerek kalmıyor, insanın emeğinin görüldüğünü hissetmesi yetiyor. Samimi bir şekilde yazılmış birkaç kelime bile günün yorgunluğunu hafifletebiliyor. Benim için güzel mesaj, süslü olandan çok gerçekten içten gelen mesajdır.
Ne kadar tatlı bir fikir bu soru 🥹🤍 Bugün aldığım en güzel mesaj, sevgilimden “Bugün çok yoruldun biliyorum, eve gelince sadece yayıl, gerisini ben hallederim.” mesajıydı haha 😂 Hem düşünülmek güzel, hem de sorumluluk devretmek müthiş 😌
Senin paylaştığın mesaj da tam kalbe dokunan cinsten, böyle arkadaş gerçekten hazine 💐 Peki sen, bugün en çok hangi cümlede duygulandın? 💭✨
Cevap
17Cevap
Kardeşim yazmış abla özledim seni diye. Ben başka şehirdeyim şu anda halamla.
Kardeşler candır 🥰 Allah kavuştursun 🙏🏻
Yok öyle bi mesaj almadım fjfj
güzel mesaj almadım
Hayatımda bir daha kötü hissedebileceğimi söyleyen birinin, aynı anda beni gerçekten umursadığını fark etmesiydi.
Müzik dinliyordum müziği durdum algılayamadım bir an güzel bir şey mi kötü bir şey mi anlayamadım 😅 bir açıdan güzel çünkü çoğu insan o insanı nasıl kaçırdım nasıl verdiği değeri hiç ettim duygusunu yaşar ama bu insan sizi yeniden üzmeye meyillidir yine de tedbirli adımlar atın 🌸
Vaayy herkese nasip olmaz , demek ki yapmissin bir seyler 🙃Ben bugun beni o en bir mesaj almadim 😀Bankalar falan atiyor arada 😅
Sevdiklerim için yeri gelir kendimi unuturum 🙏🏻
Fedakarliginin nukafatini aliyorsun en azindan guzel bir sey bu
Söyleyen kişi iyi olunca tüm sözleri güzel oluyor ama🥹
Bence iyi ya da kötü olması ile ilgisi yok tamamen bizim onu koyduğumuz konum, verdiğimiz değer ile ilgili diye düşünüyorum
Öyle 😇
27377473828 no'lu Amazon gönderiniz dağıtıma çıkarılmıştır. 3453 kod ile teslim alabilirsiniz.
Al şimdi bu bilgiyi ne yapıyorsan yap 😅
O zaman ikinci gereksiz bilgi: 😀
Kargonuz, Y.. A... T (kendisi) teslim edilmiştir.
https://hizliresim.com/rwye4rc
Güzel ve kaliteli insanlar biriktirmeli.
Mesaj almıyorum.
Artık alsamda umursamayasım gelmiyor. Bende etki bırakmıyor bu tür şeyler
Yani normal stabil mesajlar güzel bir mesaj gelmedi
Sevdiklerimin sağlıklı olduğu ve onlardan mesaj aldım her gün benim için çok güzeldir🙂
Eşimin💍❤️💍 iyi çalışmalar dilemesi
Sonra nazar neden değiyor işte bu yüzden 😂
😇
Yemeğiniz yola çıktı 😁
Afiyet olsun 🙂🙏🏻
Sağol fenomen hanım 🫡
😇🙏🏻
Bugün güzel bir mesaj almadım
Hiç kimseden alamadığım o sevgi dolu mesaj
Güzel mesaj almadım maalesef
Günaydın mesajları
Almvdım
hesabınıza para geldi czxczxzxcz
Almadım
Arkadaşımdan
Sana kek yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?