Gençken yaptırdığım bağlama büyülerinden tövbe etsem affolur mu, ne yapmalıyım?

Şimdi ben 19 yaşındayım bundan yaklaşık 1-3 sene önce yani ben 16-17 yaşlarındayken büyü yaptırdım 5-6 kere o çocukluk aklıyla büyük ihtimalle de çoğunlukla dolandırıldım yüz yüze görüştüklerim oldu kan verdiğim oldu saç teli tırnak hepsi bağlama büyüsü yaptırıyordum çocukluk işte :) neyse o sırada da insanlar belirli yaşa geldiklerinde dini sorgular çoğunuz yaşamışsınızdır dinden baya bir çıkmıştım günah olduğunun farkındaydım o kafayla ama takmıyordum bir de ilk aşk tabi gözüm bir şeyi görmüyordu işin sonunda baya bir yaptırdım sanaldan olsun yüz yüze olsun döndüğü oldu mu oldu ama 1 ay falan dönmüştür yine ayrılmışsınızdır büyüyle olduğunu düşünmüyorum bunun ve yaşın da gereği büyüdüm aklım yerine oturdu çocukluk bir hata yaptım diyorum ama bu şu an benim içime dert oldu ne yaptığının farkına vardım çok pişmanım tövbe etsem kabul olur mu ne yapmalıyım bilmiyorum

Gençken yaptırdığım bağlama büyülerinden tövbe etsem affolur mu, ne yapmalıyım?
Cevapla