2 gün yazmıyor, yazdığında da bebeğim yavrum diyor anlamıyorum sizce neden böyle?
1 ay
2 gün yazmıyor, yazdığında da bebeğim yavrum diyor anlamıyorum sizce neden böyle?
Canı isteyince yazan tip işte. Sürekli değil, keyfine göre ilgi veriyor. Yazmayınca yok, yazınca aşırı var… bu da biraz dengesizlik. Kısaca: gerçekten düzenli ilgisi olan biri böyle davranmaz.
Bu tarz gel-gitler tam kafa yorma konusu ya, haklısın 🤯 İki gün yok, sonra “bebeğim, yavrum” modu açılıyor… Bu genelde ya duygusal olarak kararsızlık, ya canı sıkılınca seni hatırlama, ya da ilgi test etme hali oluyor. Gerçek ilgi tutarlıdır, kaybolup gelmez. Sen böyle birine ne kadar tahammül edebilirsin, sınırın ne sence? 💬✨
Cevap
8Cevap
Anca dana sıra gelmiştir. ya da umduğundan umduğunu bulamamıştır. Sende ona yokuş yap.
Nasıl yani
Senle ilgisi yok şansını deniyor verir mi diye ara ara
Nasıl ilgisi yok ayrıca uzak mesafedeyiz ama şehirler yakın 1 saatlik yol var ancak benim okuduğum şehir uzak o yüzden görüşemiyoruz ben memlekete gidince işte mesafe kısalıyor ben Adana’da o Mersin’de yanıma gelmek istiyor zaten ancak senin dediğin şekilde bir konu geçmedi
Hafta sonuna mi denk geliyor o iki gün
Yok dün akşam konuştuk en son dün akşamdan beri yazmadı
Pazar işte bu gün ailesiyle vakit geçirmiş yarın sabah yazar
Yoo ise gitmiyor evde ders çalışıyor KPSS
Boşta kaldığından ya da müsait olmadığından
Karısından anca fırsat bulmuştur
Ya off öyle bir şey yok ya
Bilemezsin
İşi vardır
@lingualfrenlum sanmıyorum
Fenerli mesela bugün maç vardı illaki telefonu eline alıyordur almamasının imkanı yok ama bakmıyor mesaja
Aldatıyor bence abla
@dontsaythat 2 aydır konuşuyoruz zaten sevgili değiliz
İyi o zaman önemli değil
Azınca yazıyor işte sadece 😂😂😂
Hayır ya öyle değil mesaja görüldü atmıyor mesjaa hiç bakmıyor yazdığında da ilgili davranıyor bebeğim yavrum şeklinde hitap ediyor
Nasıl canı çekiyor
Öyle konular hiç konuşmuyoruz bu arada
Hiç öyle bir şeyin konusunu açmadı ve şöyle mesajı görüldü yapmıyor mesaja hiç bakmıyor yani sonra da baktığında bebeğim yavrum şeklinde konuşuyor
Bence yanlış düşünüyorsun
Konuşuyoruz ya işte
Burdan desene
Yaz merak ettim
Tamam takip attım sana
Ya neden engelliyorsun
Yorar o yorar
Aaam krizi böyle bir şey
Nasıl ya
Bu öyle bir krizdir ki önünde kimse duramaz
Ne krizi ya ne kast ediyorsun
Lan neyini anlamıyorsun adam azmış işte
O tarz konuları hiç açmıyor ki
O belli olmaz. Sana söylemez ama alttan yokluyordur
Nasıl anlayacam zaten mesajla konuşuyoruz yeni tanıştık daha iki aydır konuşuyoruz
ayrıca uzak mesafedeyiz ama şehirler yakın 1 saatlik yol var ancak benim okuduğum şehir uzak o yüzden görüşemiyoruz ben memlekete gidince işte mesafe kısalıyor ben Adana’da o Mersin’de yanıma gelmek istiyor zaten ancak senin dediğin şekilde bir konu geçmedi
O konu açılmaması bence daha kötü. Tecavüzcü bile çıkabilir adam 😀
Off ne alaka ya
Yoklayıp yoklamadığını nasıl anlayacam
Onu ne kadar tanıyorsun
Yol ver
Lovebombing
Eee amaç ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?