Cumartesi akşamı pijama partisi varmış benide çağırdı kızlar anlamadığım birşey var?

Şimdi bu pijama partisinde ne oluyor? 10 12 kız olucaklarmış ve bir ben. Galiba tek erkek ben olacağım.

Bu durumda oraya gidersem sağ çıkamam diye düşünüyorum.

Onlar bütün kızlar toplandık şarkısını açıp dinlerlerse ben ne yapıcam o an? Çok saçma olmaz mı acaba böyle ortama gitsem? Siz ne düşünüyorsunuz?

Niye beni çağırıyorlar dalga mı geçiyorlar acaba?

son olarak pijama partisine giderken nası hazırlık yapmak gerek ciddi olarak pijama mı giyilir?

Bu arada eski sevgilimin en yakın arkadaşı çağırıyor.
Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Erkekler özelden yazmayın bana bende geleyim bu kızların evi nerde diye? Nasıl alayım olm sizi? beni davet ettiler.. Ama du bakayım sorarım bizim kızlara buraya yazın gelmek isteyenler
Güncellemeler
+1 yıl
http://i.hizliresim.com/lkP1pB.jpg

Bizim kızlar daha önceden de erkekler ile yapmış böyle bir parti bakın? Demek hoşlanıra gidiyor
Cumartesi akşamı pijama partisi varmış benide çağırdı kızlar anlamadığım birşey var?
Cevapla