Market kasiyeri kızın kolundaki kesik izlerini görünce ne düşünürdünüz, neden yapmış olabilir?

Bugün gittiğim markette kasiyer kızın kolunun iç kısmında peş peşe kesik izleri vardı jilet gibi, kız 4 aydır orada çalışıyor zaten, havalar ısındı diye iş kıyafetleri kısa kollu olmuş. İlk defa kolunu gördüm. Normalde uzun kol giyiyor diye görmemiştim. Kız bakımlı ve güzel, kibar, utangaç bir kız, belli oluyor. Sizce neden yapmış olabilir? Görünce şaşırdım. Kız 19 yaşında falan bu arada.

Market kasiyeri kızın kolundaki kesik izlerini görünce ne düşünürdünüz, neden yapmış olabilir?
Cevapla