9 aydır Ankara-İstanbul arası devam eden, oldukça ilgili ve sevgi dolu ilerleyen sanal bir ilişkim var. Bir ay içinde İstanbul’a gitmeye karar verdim ama sevgilim bu duruma beklediğim tepkiyi vermedi, hatta sevinmediğini hissettim. Tartışınca mide problemlerini ve ağrılarını bahane ederek 'Gelsen de verimli vakit geçiremeyiz' dedi. Ancak ben bu sağlık meselesinin sadece bir kılıf olduğunu, arkasında kısıtlı bütçesinden kaynaklanan bir çekince veya gerçek hayatta buluşmaya dair farklı bir kaygı olabileceğini düşünüyorum. Çok dürüst davranmıyor gibi hissetmem beni huzursuz ediyor. Normalde aşırı hanımcı, her dakikasını her saniyesini haber veren, beni önemseyen, her aradığımda dışarıdayken bile açan, güven problemi yaratmayan bir çocuk.
Sizce neden içten içe gelmemi istemiyor?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer