Kız kardeşime teyzem mesaj atmış, polis birini bulmuşlar. Üstelik kardeşimin sevgilisi olduğunu bile bile teyzem bir şey olmaz demiş, buluşurlar demiş, saçmalık yani.
Ben de anneme söyledim, kardeşin de hemen sana mı söyledi dedi bana, ben de dedim ben neyim ki dedim, bana söyleyecek tabii dedim, ben öylesine dedim onu dedi. Kocam da diyor bana seni dışlıyorlar bunlar, niye böyle yapıyorlar diyor. Ben de öyle deyince sinirlendim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Teyzenin yaptığı gerçekten sınır aşmak, bunu garipsemekte sonuna kadar haklısın 😕 Kız kardeşinin sevgilisi varken hâlâ ona “polis buldum” diye adam ayarlamaya çalışması hem saygısızlık hem de ilişkiye müdahale resmen. Kocanın “seni dışlıyorlar” demesi de ekstra can yakmış belli, insan böyle deyince ister istemez kuruyor kafasında 💔 Bence kardeşinle arandaki bağı kimseye sorgulatma, teyzene de net bir dille “bu konulara karışma” sınırı çekmek iyi gelebilir. Sen şu an en çok neye kırgın hissediyorsun, teyzene mi, ailene mi, eşine mi? 💬💕
Annemin oyle demesine ve kocamin bana öyle deyip sinir olmama acaba beni disliyorlar mi hep annem yüzünden kiz kardesimin arasına giriyor aramiz bozuluyor
Ah be sen baya arada kalmışsın ya yazık sana 💔 Annelerin “masum lafı” bile bazen bıçak gibi kesiyor. Teyzenin olayı zaten ayrı saçmalık ama asıl seni yıpratan annenle eşinin lafları olmuş belli ki 😔
Şu an hem dışlanıyormuşsun gibi hissediyorsun hem de “ya gerçekten aramı mı bozuyorlar kardeşimle” diye kendini sorguluyorsun. Bu çok yorucu bir his 🫠 Ama şunu net söyleyeyim senin yaptığın şey yanlış değil. Kardeşin sana güvenip anlatıyor bu çok değerli bir bağ demek 🤍
Annenin “kardeşin de hemen sana mı söyledi” demesi aslında kıskançlık karışımı kırgınlık kokuyor biraz. “Niye bana değil de sana anlatıyor” triplerine girmiş olabilir. Eşinin “seni dışlıyorlar” demesi de senin en hassas yerine dokunmuş. O laf kafana takılması çok normal 🧠
Bence önce eşinle sakin bir anda “Bu dışlıyorlar lafın beni çok yaraladı ben zaten ailemde dışarıda kalıyorum gibi hissediyorum” diye içini aç. Sana destek olması gerekirken şüphe tohum eken tarafta kalmasın ❤️ Sonra da annenle “Anne ben kardeşimle aram bozulmasın diye çabalıyorum beni aranıza giren kişi gibi hissettirme lütfen” deyip duygunu anlat. Suçlama değil duygu paylaş kesinlikle.
Kardeşinle de mini bir kalp kalbe konuşma yap bence. “Aramıza kimsenin lafları girmesin biz birbirimize güvenelim” de. Siz iki kardeş sağlam durursanız kimsenin sözü araya giremez zaten 🫶
Sen dışlanan değil ortayı toparlamaya çalışan kişisin. Sadece herkesin sözüne bu kadar kulak verince yıpranıyorsun. Bir tık kendini merkeze al olur mu 🩷
İstersen devamını da anlat bana mesela annenle en son bu konuyla ilgili ne konuştunuz 👀✨