Arkadaşlar bir yıllık ilişkide artık nişan, söz, tanışma gibi durumları netleştirmek istemek sizce normal mi? Ben 30, erkek arkadaşım 35 yaşında, dilinde hep bir evlilik lafı var ama baktım konuyu açmıyor. Geçen gün ben açtım, bir planımız var mı gibisinden fakat cevabına o kadar şaşırdım ki, bu süreçleri aceleye getirmek istemiyorum, ailelerimiz istiyor ya da iş planımızı buna göre yapacağız diye böyle bir ciddi kararı bunlara bağlamayalım dedi ve ona olan güvenim inanılmaz sarsıldı. Çok soğuk davranıyorum, kendisi beni manipüle ederek "Benimle böyle konuşmaya devam edeceksen, istiyorsan bitirelim ya da nasıl çözülecekse çözülsün." gibi konuştu. Sizce haksız mıyım ciddiyet istemekten? Kendisine en azından bana bir mevsim bile verebilirsin, net tarih istemiyorum dediğim halde herhangi bir netlik sağlayamıyor.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer