Bir yıllık yetişkin ciddi ilişkide netlik istemek yanlış mı?

Arkadaşlar bir yıllık ilişkide artık nişan, söz, tanışma gibi durumları netleştirmek istemek sizce normal mi? Ben 30, erkek arkadaşım 35 yaşında, dilinde hep bir evlilik lafı var ama baktım konuyu açmıyor. Geçen gün ben açtım, bir planımız var mı gibisinden fakat cevabına o kadar şaşırdım ki, bu süreçleri aceleye getirmek istemiyorum, ailelerimiz istiyor ya da iş planımızı buna göre yapacağız diye böyle bir ciddi kararı bunlara bağlamayalım dedi ve ona olan güvenim inanılmaz sarsıldı. Çok soğuk davranıyorum, kendisi beni manipüle ederek "Benimle böyle konuşmaya devam edeceksen, istiyorsan bitirelim ya da nasıl çözülecekse çözülsün." gibi konuştu. Sizce haksız mıyım ciddiyet istemekten? Kendisine en azından bana bir mevsim bile verebilirsin, net tarih istemiyorum dediğim halde herhangi bir netlik sağlayamıyor.
Bir yıllık yetişkin ciddi ilişkide netlik istemek yanlış mı?
Cevapla