Boyu 180 üstü kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Böyle bir eş ister miydiniz?
2 ay
Boyu 180 üstü kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Böyle bir eş ister miydiniz?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kast ettiğin böyle bir ilişki ise benim için sorun değil
Bunların boyları gayet normal
ne normali be kadın 1.85 Brigitte Nielsen adam ise 1.78 lik stallone nesi normal
E ne var bunds
ne varı mı var kadın uzun işte sen nasıl bir soru sordun senin kast ettiğin fotoğraftaki gibi bir ilişki değil mi
Hayır değil kız sadecd 3-5 cm kısa olacak adamdan
tamam sorun ne o zaman boyuna denk birini mi bulamıyorsun
180 üstü erkekler diyor ki kısa kız seviyorum buna sinir oluyorum
ezici çoğunluğu öğle derde bu aşk gönül işleri boy farkına bakmaz yani günlük hayatta denk geliyorum kadının adamdan uzun olmasına rağmen mutlu neşeli olduklarını sen onu bunu boş ver sen boyuna denk birini mi bulamıyorsun ve denk gelemiyorsun benim bildiğim bir kadın 1 erkeği sevdikten sonra her türlü kendinden kısa olan bile bakar ona
Eski sevgilim voleybolcuydu ve 190 üzeriydi, çok takılmamak lazım
Boylarınız kaçtı
Yok ya deve gibi ne gerek var ben midilli seviyorum
Ne alaka
boş ver
Neyi boşvereyşm
Ben Midilli seviyorummm
Midilli kıza Midilli erkek yakışır
Midilli kıza büyük erkek yakışır misal ben 184 um yanıma 150-160 arası olsun isterim
Hayır Midilli kıza Midilli erkek yakışır
Büyük kıza büyük erkek yakışır
Ben öyle düşünmüyorum
Ben öyle düşünüyorum
Herkesin tuttuğu kendine
Sana göre uzun boylu kız iticiyse
Sende çok iticisin
İtici diye bı kelime çıktı mı ağzımdan 🤣🤣 zevkler ve renkler tartışılmaz çok ayıppp
Bu dünyada herkes zaten uzun boylu kızlara karşı bir istemsizlik duyuyor
Yanınızda kş kız kısa olunca siz daha erkek olmuyorsunuz
Ablacım böyle bı iddiam yok zaten farklı yere çekme
Uzun boylu olup manken gibi olan kızlar da var fakat benden uzun olmasının istemem mesele bu
Öyle bir iddian var bırakın cüceleri artık uzunları sevin
Benim ağzımdan öyle bi laf çıktı mı ki 🤣🤣 komik ya
180 üstü adama 180 üstü kız yakışır
160-170 kız değil
Korkutuyon sen beni ya voleybolcu boyu vardır sende
Niye korkutayım kız senin kadar uzun olunca ne olu
Oluyor
Hmmm
180-185 arası boya sahipsin bence
Tüh hayallerimin kızı yol verirkene 😢
Kim senin hayallerinin kızı
Bilemem belki de sen ( şaka )
İmkan verilirse Tanışmaktan isterim
Yoksa da eyvallah
Hani uzun kız sevmezdin
Seni seviyorum demedim tanışmak isterim dedim sadece
Uzun kız sevmiyorum dedin ama
Dürüst olum güzelse neden olmasın
Güzelsede değilsede uzun boylu erkeğe uzun boylu kız yakışır
Okey cevabın?
Anlamadım
Tanışmak isterimden kasıt sen işte
Boyum 182
Okeyy yes or no
Neyse boş ver demedim say
Ama sen ilk başta dedin kısa boylu kız seviyorum
Uzun boylu kız güzelse belki bi şans verebilirim tabi kriterlerime uyarsa
Niye öyle bir yorum yapıyorsun ki sanki uzun boylu kızlar güzel değilmiş gibi
Önyargımı yık öyleyse
Niye yıkayım niye kısalara çirkşn demiyorsunuz
Çirkinse çirkin güzelse güzel deriz bu kadar kudurduguna göre sen de bı şey değilsin
Erkek 5 6 cm büyük olmali
Evet o yeter
Çekici
Evrt doyumsuz oluyorlar
Manken degilse no
Ne alaka
Uzun boylu kizlar yuzleri ozellikle guzel olmuyor olursada manken oluyor ne alaka demeden once dusun ve ne alaka yerime nasil yani kelimesini kullan
Uzun boylu her kızın her tarafı çok ama çok güzeldir
Sen peki uzun boylu musun kac ki boy kilon
Ben uzun olmasamds uzun boylu kız daha güzel
Fizik disinda hayir sen kacsin ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?