Çırpıncıkça Battım hayırsızsa sevmiyorsa gelmesin dedim sadaka verdim döndü daha batırdım 😢?

Hayatım berbat olmuş durumda annem rahatsız kötü bir ilişkim sürekli ayrılıp barıştığım sevgilim her dönüşün de daha saçmaladığım her dönüşünde umursamaz günlerce yazmayan sevgilim o öyle davrandıkça ben saçma sapan hareketler yapıyorum kıskançlıktan takip ettiği kızlara yazdım fakeden sevgilisiyim dedim kızlara söylemeyin aramızda kalsın dememe rağmen söylemişler biri arkadaşı çıktı diğeri konuştuğu ama kadın kabullenmedi hesabı şikayet etmiş bana sordu ben değilim dedim ama biliyorum inanmadı onu çok seviyorum çok kıskanıyorum oda çok ilgisiz sanki beni denemek için dönüyor kabul edince değişiyor günlerce yazmıyor söylememe rağmen bana yoğunum diyip kızlarla konuşuyordu takipleşme dahi yok engelliyim onda ama güya sevgiliydik ben çok konuştum değişmiyor başlarda o zorladı ama çok değişti bana gosling uyguladı manipüle etti geçen buluştuk kızdım konuştum hatta ayrıldım ama umurunda olmadı fotoğraf paylaşıyor geziyor ama bana yoğunum işim iyi değil diyor ya bana seni sevmiyorum istemiyorum dese anlayacağım ayrılan yine ben çok sevmeme rağmen yazmayan ben çok seviyorum çok mutsuzum ve her barışmada daha yanlış yapıyorum keşke kızlara yazmasaydım rezil oldum ama onun bana yoğunum demesi ya gelme işte gelme unutmaya çalışıyorum gelme ne gidiyor ne adam gibi seviyor deli etti beni ne yapayım bilmiyorum annem bi taraftan birde bu sorun artık çöktüm başka şeyler düşünüyorum hayattan bıktım artık ama anneme kıyamıyorum 😢😢
Çırpıncıkça Battım hayırsızsa sevmiyorsa gelmesin dedim sadaka verdim döndü daha batırdım 😢?
Cevapla