Sevgilim bir var bir yok, bu hali canımı sıkıyor ama onu da özlüyorum. Nasıl unuturum? Gerçekten gelip gitmesinden bıktım, yoruldum. Bana unutmam için öneri verecek var mı?
1 ay
Sevgilim bir var bir yok, bu hali canımı sıkıyor ama onu da özlüyorum. Nasıl unuturum? Gerçekten gelip gitmesinden bıktım, yoruldum. Bana unutmam için öneri verecek var mı?
Bu bi taktik takıntılı ol unutama diye belirsizlik yaşatıyor ama erkekler genelde de belirsizlik içindedir o ayrı sana yaptığı gibi davran hatta umursama yazma o yazsa bile
Ne zamana kadar yazmayayım hicmi
Ondan sonra diyorki niye yazmiyon arada yaz diye söylüyor bazen kökten çözüm yapmak gerekiyor engellemek gibi
Sorun bu günün sorusu ama cevabı geçmişinde maalesef. Bu tür ilişki yaşamak, bu ilişkiden bir türlü çıkamamak travma belirtisi. Ve tabi ki manipülasyon belirtisi aynı zamanda.
Kurtuluş yokmu yani
Var elbette. Ama önce bu döngünün geçmişte olan hangi şeyden kaynaklandığını bulmak gerek. Biraz destek olayım ister misin? 😊
Bu anlattığın döngü gerçekten çok yıpratıcı, yorulmanı o kadar iyi anlıyorum ki… 🥺💔 Bir var bir yok olan insan hem kalbini kırıyor hem de bağımlılık gibi özletiyor.
Unutmak için önce kendine net bir çizgi çekmen gerekiyor. Onu engelle, fotoğrafları, konuşmaları kaldır, tetikleyici her şeyi azalt. Boşlukta kaldığını hissettiğinde arkadaşlarınla vakit geçir, yeni hobiler dene, dışarı çık, kendini yalnız bırakma. 🧡
Bu süreçte özlemek normal, kendine kızma. Ama her dönüşünde sana ne hissettirdiğini kendine hatırlat, romantize etme. Bir gün ansızın daha az düşündüğünü fark edeceksin, gerçekten geçiyor. ✨
Şu an en çok zorlandığın şey ne, özlemi mi yoksa ondan gelecek mesajı beklemek mi? 💬💭
Karmaşık duygular içindeyim özlemek zaten yazmicak biliyorum
O yazmayacağını bilip beklemek çok acıtıyor be... Sarıl bana buradan 🤍🥺
Cevap
3Cevap
Yok olduğu zaman ki bahanesi ne önemli bir bahane mi
Hep bahanesi var zaten
O bence ne istediğini bilmiyor
Korkuyor olabilir iş ciddiyete giderse sorumluluk istemiyor başka açıklaması yok bence
Bildiğin odun yine oduna şekil veriliyor ona veremezsin o istemedigi için
Tek ihtiyacın zaman. Unutmaz ama alıştırır, ilk günkü kadar acıtmamaya başlıyor zamanla.
Bide ayda bir geliyor enkazına bakmaya sonra tekrar aynı şeyler
Kendine daha fazla bu kötülüğü yapma ayrıl kendi hayatına odaklan yeni hobiler dene kendini meşgul et zaten zaman geçtikçe kendine kızacaksın neden tahammül ettim bunca zaman diye
Bunu tamamen kaybederim korkusuda yok
Ya senin davranışların sayesinde böyle düşünüyor ya da seni sevmiyor ama bu daha iyi çünkü ondan ayrıldığında bayağı sarsılacak demek ki vazgeçilmez değilmişim kafasına girecek bu da o minik egosunu söker atar ablam ne olursa olsun sana uygun olmayana razı gelme
Hayatıma tamamen gir ya da çık diye kendisine belirt.
Öyle desem bile bir ay sonra yine geliyor yine başa sarılıyor her şey
Hayatına girmekte diretiyorsan kapıdan içeriye sokma.
Dinlicem sizi
Ah şu taktikler olmasa. Hepimiz evliydik şu an. Kaçan kovalanır yok efendim gizemli ol :D
Yemin ederim gerçekten öyle kacmasa kovalayamazdim
Kovalamak zorunda kalman bile düzenin boktanlığını gösteriyor.
O alışmış böyle yasamaya
Sende öyle olmayan birini bul. Bende taktik kurbanı oluyorum bak
Ben birini unutmaya calisiyorum yeni bir yaramı açayım kendime
Yara bandı olacaksa açma ama unutman için başkasını sevmen lazım. Başka yolu yok
Buluruz bir yolunu gerekirse birseylerle cok meşgul olursam yorulursam aklıma gelmez
En iyi meşguliyet sevmek sevilmek ama sen bilirsin
Sevelim bida yara alalım bence buna cesaret edemem
Hemen sevme canım sende. Arkadaş ol önce sohbet et o duygusal boşluğun yerine birini koy. Sevemezsen yol verirsin
Mantıklı değil bu
Senin kararın 🤷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?