Sonradan kadınlardan hoşlanmak mümkün mü yoksa beynim beni mi kandırıyor?

Lütfen dalga geçmeyin. Her zaman kadınlara ilgili olduğumun farkındaydım ama yok sayabileceğim derecedeydi ve ergenlikte böyle yanılgılara düşmem normal diye düşünüyordum. Fakat yaklaşık 2025'ten beri kadınlara ilgim gitgide çoğaldı ve artık kendimi bir erkekle evli olarak ya da basit bir ilişki içinde bile düşünemez oldum. Tek tercihim kadınlar oldu. Özellikle sevdiğim biri yok fakat yeni tanıştığım tipim olan kadınlara karşı çekiliyorum. Genelde kendimi bir kadın ile duygusal bir ilişki içinde ve onunla yaşlandığımı hayal ediyorum. Tabii ki Türkiye'de böyle şeyler olmadığı ve ailemi de üzmek istemediğim için ömür boyu yalnız kalmaya bile razıyım.

Sonradan kadınlardan hoşlanmak mümkün mü yoksa beynim beni mi kandırıyor?
Cevapla