Muhafazakar biri olarak bu kızdan ayrılmalı mıyım, yoksa zamanla düzelir mi sizce?

Hayalleri, geleceğiyle ilgili beklentilerini sordum, çok beklentisi yok gibi konuştu, ben de büyük düşün dedim, kaç cm diyor. Bir keresinde de günlük ekran süren ne diye sordu, az benim dedim, ekran bağımlılığı mı var sende dedi. Bana yürüyen sofi derler çevremde, bu kız bana göre değil gibi, ayrılmalı mıyım yoksa düzelir mi.

Güncellemeler
1 ay
Site ekran bağımlılığı mı diye çevirmiş ekran boşalmamı var diyor
Muhafazakar biri olarak bu kızdan ayrılmalı mıyım, yoksa zamanla düzelir mi sizce?
Cevapla