Ben temizliğe önem veren biriyim tırnakları kısacık ve tertemiz olmalı hadi uzattın, temiz tut bari ya
1 ay
Ufak bir ayrıntı gibi duruyor ama öz bakım gibi basit bir konuda bile fire veren daha adam ilerde başka konularda da sıkıntı yaşatır. Bir de ilk intiba önemlidir yani bir insan seni o ilk sefer gördüğü haliyle hatırlar böyle bir anda bile böyle gelmekle hata etmiş neyse hakkında hayırlısı
Tırnak konusu bence hiç de küçümsenecek bir detay değil, hijyen direkt oradan belli oluyor zaten 😅 Uzun ve pis tırnak gerçekten itici, hele el ele tutuşacaksın, dokunacaksın falan… hijyen takıntısı değil, gayet normal bir sınır bu 🧼✨ İstersen önce tatlı tatlı söyle, bak bakalım düzeltiyor mu. Sence söyleyince ciddiye alır mı, yoksa “abartıyorsun” diyen tiplerden mi? 💅🧐
Cevap
15Cevap
iğrençliktir. En iyisini yapmışsın
İşi ne belki tamir falan yapıyorsa olabilir ama onun dışında pis ve uzunsa haklısın ben de olsam görüşmeyi keserdim
Bence değil, tirnagini kesemeyen insanın görünmeyen yerlerinde de mikroorganizmalar halay çeker
Yani ayrılmak biraz abartı olabilir ama konuşabilirsin normal değil çünkü
Çok haklısın, geçen restoranda kasiyer kızın tırnak aralarında siyahlıklar vardı bu nedir abi ya
Hakkın var. İnsanın gözle görünen yeri pis ise görünmeyen yerler.. evlerden ırak
En iyisini yapmışsın tırnakları pisse başka yerleride pistir
doğru yapmışsın en azından ağız ve el temizliği yapılsın dedorant kullanan yok zaten :)
Bizene ablasi o erkegin nesinden ayrica seni kim ne yapsin onuda düşün bi
Bence bir kadınla buluştuğu zaman bile böyle pisse normal zamanla ne kadar pis
Erkekgin tırnağı uzun olmaz
Pis insandan uzak dur
Abartı değil
Of iğrenç 🤮
Hem cimri hem pis.
Daha görüşme tırnagı kimse gerisi ıhhhhyy
Oyleleri bulursun
İğrenç aw iyi yapmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?